strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka ofertą i konkursami zachęca do kibicowania polskiej reprezentacji

02.06.2016

Biedronka, Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski, przygotowała dedykowany asortyment dla kibiców piłkarskich. W sklepach znalazły się m.in. Oficjalne Produkty Reprezentacji Polski w piłce nożnej z wizerunkami zawodników. Na klientów czekają również konkursy z wieloma nagrodami. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Wspieramy naszych”.

Od 2 do 15 czerwca (lub do wyczerpania zapasów) w sklepach Biedronka dostępne będą m.in. szaliki kibica, flagi – w tym również na samochód i na lusterka samochodowe – a także damskie i męskie T-shirty kibica w atrakcyjnych cenach. Wśród Oficjalnych Produktów Reprezentacji Polski w piłce nożnej znalazły się artykuły z wizerunkami piłkarzy: pościel, ręczniki, poduszki i koce, kubki termiczne czy termosy, a także książki o reprezentantach. Dla małych kibiców przygotowano zaś kolorowanki o tematyce piłkarskiej oraz body niemowlęce i T-shirty.
W konkursach przygotowanych przez Biedronkę wspólnie z partnerami handlowymi klienci będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody:
  • od 27 maja do 23 czerwca z Warką i Heinekenem: codziennie 3 nagrody pieniężne po 1000 zł, co tydzień 25 tys. bonów uprawniających do nabycia czteropaku piwa Warka lub Heineken w cenie 1 gr, a w finale loterii 10 tys. zł oraz 100 stołów do piłkarzyków
  • od 27 maja do 6 lipca z Piwem Tyskim: 25 tys. flag kibica, 48 telewizorów 50-calowych i samochód Volkswagen Touran
  • od 30 maja do 29 czerwca z Pepsico: 3 dwuosobowe wycieczki do Mediolanu ze zwiedzaniem stadionu, 500 konsol PS4 oraz codziennie 300 nagród po 50 zł
  • od 6 do 19 czerwca z Tago: 100 piłek z autografem Roberta Lewandowskiego.
Szczegóły dotyczące aktualnych akcji promocyjnych znajdują się na stronie http://www.biedronka.pl/pl/konkursy-i-akcje-specjalne.
Dodatkowo tygodnik telewizyjno-poradnikowy „Kropka TV”, dostępny wyłącznie w sieci sklepów Biedronka, przygotował specjalny „Magazyn GOL i Kropka”, w którym będzie można znaleźć plakat z polską reprezentacją piłkarską wraz z farbkami do twarzy i wuwuzelą. Znajdzie się on w sprzedaży 6 czerwca.
Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski od czerwca 2010 roku i pozostanie nim przynajmniej do czerwca 2018 r. Działanie to ma na celu integrację różnych grup wokół pozytywnego zjawiska społecznego, jakim jest kibicowanie reprezentacji.
Więcej informacji o ofercie znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause