strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka ofertą i konkursami zachęca do kibicowania polskiej reprezentacji

02.06.2016

Biedronka, Oficjalny Sponsor Piłkarskiej Reprezentacji Polski, przygotowała dedykowany asortyment dla kibiców piłkarskich. W sklepach znalazły się m.in. Oficjalne Produkty Reprezentacji Polski w piłce nożnej z wizerunkami zawodników. Na klientów czekają również konkursy z wieloma nagrodami. Ofercie towarzyszy kampania marketingowa pod hasłem „Wspieramy naszych”.

Od 2 do 15 czerwca (lub do wyczerpania zapasów) w sklepach Biedronka dostępne będą m.in. szaliki kibica, flagi – w tym również na samochód i na lusterka samochodowe – a także damskie i męskie T-shirty kibica w atrakcyjnych cenach. Wśród Oficjalnych Produktów Reprezentacji Polski w piłce nożnej znalazły się artykuły z wizerunkami piłkarzy: pościel, ręczniki, poduszki i koce, kubki termiczne czy termosy, a także książki o reprezentantach. Dla małych kibiców przygotowano zaś kolorowanki o tematyce piłkarskiej oraz body niemowlęce i T-shirty.
W konkursach przygotowanych przez Biedronkę wspólnie z partnerami handlowymi klienci będą mogli wygrać atrakcyjne nagrody:
  • od 27 maja do 23 czerwca z Warką i Heinekenem: codziennie 3 nagrody pieniężne po 1000 zł, co tydzień 25 tys. bonów uprawniających do nabycia czteropaku piwa Warka lub Heineken w cenie 1 gr, a w finale loterii 10 tys. zł oraz 100 stołów do piłkarzyków
  • od 27 maja do 6 lipca z Piwem Tyskim: 25 tys. flag kibica, 48 telewizorów 50-calowych i samochód Volkswagen Touran
  • od 30 maja do 29 czerwca z Pepsico: 3 dwuosobowe wycieczki do Mediolanu ze zwiedzaniem stadionu, 500 konsol PS4 oraz codziennie 300 nagród po 50 zł
  • od 6 do 19 czerwca z Tago: 100 piłek z autografem Roberta Lewandowskiego.
Szczegóły dotyczące aktualnych akcji promocyjnych znajdują się na stronie http://www.biedronka.pl/pl/konkursy-i-akcje-specjalne.
Dodatkowo tygodnik telewizyjno-poradnikowy „Kropka TV”, dostępny wyłącznie w sieci sklepów Biedronka, przygotował specjalny „Magazyn GOL i Kropka”, w którym będzie można znaleźć plakat z polską reprezentacją piłkarską wraz z farbkami do twarzy i wuwuzelą. Znajdzie się on w sprzedaży 6 czerwca.
Biedronka jest Oficjalnym Sponsorem Piłkarskiej Reprezentacji Polski od czerwca 2010 roku i pozostanie nim przynajmniej do czerwca 2018 r. Działanie to ma na celu integrację różnych grup wokół pozytywnego zjawiska społecznego, jakim jest kibicowanie reprezentacji.
Więcej informacji o ofercie znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause