strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

„Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” – Biedronka promuje polskich producentów

16.06.2016

Sieć Biedronka przygotowała kolejną odsłonę kampanii wspierającej polskie produkty i rodzimych producentów. W tym roku towarzyszy jej hasło: „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych!”. Oferta wybranych polskich produktów w szczególnie atrakcyjnych cenach dostępna będzie w sklepach od 10 czerwca do 10 lipca. To już 11. edycja kampanii promującej polskość w Biedronce.

Głównym celem kampanii „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” jest podkreślenie polskości marki Biedronka i jej silnych relacji z rodzimymi producentami. Tegorocznej kampanii towarzyszą spoty telewizyjne o charakterze reportażowym, prezentujące wybrane polskie przedsiębiorstwa, które rozwinęły się dzięki współpracy z siecią Biedronka. Narratorem każdej z historii jest chłopiec, który podróżuje ze swym ojcem, pracującym jako kierowca ciężarówki we flocie sieci Biedronka. W trakcie podróży z ojcem poznaje on miejsca, w których powstają polskie artykuły, doskonale mu znane ze sklepowych półek.
W ramach akcji w placówkach sieci Biedronka dostępne są też materiały reklamowe, prezentujące 17 artykułów z różnych kategorii produktowych, takich jak: pieczywo, nabiał, owoce i warzywa czy słodycze.
Poprzez kampanię Biedronka chce podkreślić, że od początku istnienia sieci współpraca z krajowymi firmami stanowiła podstawę jej działalności i miała przełożenie na ofertę – obecnie ok. 90 proc. produktów spożywczych w asortymencie Biedronki pochodzi z Polski. Ponadto niejednokrotnie dzięki współpracy z siecią Biedronka polscy dostawcy znacząco zwiększali skalę swojej działalności i osiągali czołowe pozycje w swoich branżach. Wspólny rozwój Biedronki i jej partnerów handlowych od lat opiera się bowiem na takich działaniach jak: poszukiwanie nowych rozwiązań i technologii, komponowanie najlepszych receptur i składników, a w konsekwencji ciągłe udoskonalanie oferowanych w sieci artykułów.  
„Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” to już 11. kampania promująca polskie produkty i współpracę sieci Biedronka z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi. Poprzednie edycje kampanii prowadzone były m.in. pod hasłami: „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”, „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce”, „Prawdziwe polskie jedzenie gotują nasze mamy, a prawdziwe polskie produkty znajdziesz w Biedronce”. W ramach promowania polskich produktów od 2014 r. sieć prowadzi także akcję #jedzcopolskie – na specjalnej stronie internetowej http://jedzcopolskie.biedronka.pl/ można znaleźć informacje na temat wybranych polskich produktów, dostępnych w sklepach Biedronka, takich jak np.: jabłka, gruszki, pomidory, a także ciekawe przepisy z ich wykorzystaniem.
Silne zakorzenienie Biedronki w Polsce jest też widoczne przez pryzmat jej inwestycji na terenie kraju – od początku istnienia zainwestowała tutaj ponad 11 mld zł. Sieć obecnie posiada ponad 2650 placówek oraz 15 centrów dystrybucyjnych. Zatrudniając ponad 55 tys. osób, pozostaje największym prywatnym pracodawcą w kraju. Biedronka wszystkie zobowiązania podatkowe i publicznoprawne reguluje w Polsce, pozostając jednym z największych płatników podatku CIT w kraju.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause