Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

„Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” – Biedronka promuje polskich producentów

16.06.2016

Sieć Biedronka przygotowała kolejną odsłonę kampanii wspierającej polskie produkty i rodzimych producentów. W tym roku towarzyszy jej hasło: „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych!”. Oferta wybranych polskich produktów w szczególnie atrakcyjnych cenach dostępna będzie w sklepach od 10 czerwca do 10 lipca. To już 11. edycja kampanii promującej polskość w Biedronce.

Głównym celem kampanii „Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” jest podkreślenie polskości marki Biedronka i jej silnych relacji z rodzimymi producentami. Tegorocznej kampanii towarzyszą spoty telewizyjne o charakterze reportażowym, prezentujące wybrane polskie przedsiębiorstwa, które rozwinęły się dzięki współpracy z siecią Biedronka. Narratorem każdej z historii jest chłopiec, który podróżuje ze swym ojcem, pracującym jako kierowca ciężarówki we flocie sieci Biedronka. W trakcie podróży z ojcem poznaje on miejsca, w których powstają polskie artykuły, doskonale mu znane ze sklepowych półek.
W ramach akcji w placówkach sieci Biedronka dostępne są też materiały reklamowe, prezentujące 17 artykułów z różnych kategorii produktowych, takich jak: pieczywo, nabiał, owoce i warzywa czy słodycze.
Poprzez kampanię Biedronka chce podkreślić, że od początku istnienia sieci współpraca z krajowymi firmami stanowiła podstawę jej działalności i miała przełożenie na ofertę – obecnie ok. 90 proc. produktów spożywczych w asortymencie Biedronki pochodzi z Polski. Ponadto niejednokrotnie dzięki współpracy z siecią Biedronka polscy dostawcy znacząco zwiększali skalę swojej działalności i osiągali czołowe pozycje w swoich branżach. Wspólny rozwój Biedronki i jej partnerów handlowych od lat opiera się bowiem na takich działaniach jak: poszukiwanie nowych rozwiązań i technologii, komponowanie najlepszych receptur i składników, a w konsekwencji ciągłe udoskonalanie oferowanych w sieci artykułów.  
„Wiemy, co dobre – wspieramy naszych” to już 11. kampania promująca polskie produkty i współpracę sieci Biedronka z ponad 500 polskimi partnerami handlowymi. Poprzednie edycje kampanii prowadzone były m.in. pod hasłami: „My Polacy tak mamy. Doceniamy polskie produkty”, „Swoje chwalimy. Najlepsze polskie produkty znajdziecie w Biedronce”, „Prawdziwe polskie jedzenie gotują nasze mamy, a prawdziwe polskie produkty znajdziesz w Biedronce”. W ramach promowania polskich produktów od 2014 r. sieć prowadzi także akcję #jedzcopolskie – na specjalnej stronie internetowej http://jedzcopolskie.biedronka.pl/ można znaleźć informacje na temat wybranych polskich produktów, dostępnych w sklepach Biedronka, takich jak np.: jabłka, gruszki, pomidory, a także ciekawe przepisy z ich wykorzystaniem.
Silne zakorzenienie Biedronki w Polsce jest też widoczne przez pryzmat jej inwestycji na terenie kraju – od początku istnienia zainwestowała tutaj ponad 11 mld zł. Sieć obecnie posiada ponad 2650 placówek oraz 15 centrów dystrybucyjnych. Zatrudniając ponad 55 tys. osób, pozostaje największym prywatnym pracodawcą w kraju. Biedronka wszystkie zobowiązania podatkowe i publicznoprawne reguluje w Polsce, pozostając jednym z największych płatników podatku CIT w kraju.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause