strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka zachęca do obdarowywania bliskich książkami

17.06.2016

Sieć Biedronka po raz trzeci bierze udział w akcji „Książka na św. Jana”, wspierającej popularyzację czytelnictwa. Aby zachęcić Polaków do aktywnego uczestnictwa w tym święcie książki, przygotowała specjalną ofertę produktową.

„Książka na św. Jana” to święto książki, zainicjowane przez Press Club Polska, mające na celu propagowanie idei obdarowywania książkami osób, które kochamy, lubimy i podziwiamy. Akcja nawiązuje do katalońskiej tradycji dawania sobie książek w święto patrona literatury. W Polsce, jej patronem został najwybitniejszy polski pisarz epoki odrodzenia – Jan Kochanowski, dlatego święto książki obchodzone jest w jego imieniny – 24 czerwca.
Na okoliczność akcji „Książka na św. Jana” sieć Biedronka przygotowała dla swoich klientów specjalną ofertę książek, która dostępna będzie w placówkach sieci do 26 czerwca lub do wyczerpania zapasów. W ofercie znalazły się m.in. polskie i zagraniczne bestsellery, takie jak: „Dziewczyna z pociągu” Pauli Hawkins, „Igrając z ogniem” Tess Gerritsen, „Tylko Ty” Federico Mocci czy „Rozmówki małżeńskie” Zygmunta Lwa-Starowicza, a także książki podróżnicze, kolorowanki dla dorosłych oraz przewodniki Berlitz. Dla dzieci sieć proponuje m.in. książeczki poznawcze dla najmłodszych z wyjątkowej serii „Smart Books”, nowatorskie książki z bajkami z serii „Czytaj i baw się”, rozkładane jako dwustronna mata do zabawy oraz książki z serii „Podróże Neli” wydane przez National Geographic.
Więcej informacji o ofercie znaleźć można na stronie internetowej www.biedronka.pl
Biedronka dla rozwoju czytelnictwa w Polsce
Niski poziom czytelnictwa jest jednym z deficytów społecznych, na jakie próbuje odpowiedzieć Biedronka. Sieć prowadzi regularną sprzedaż książek od 2009 roku. Wśród nich znajdują się klasyki literatury, a także prace współczesnych, nagradzanych autorów, m.in. w sprzedaży dostępne były książki, które nominowane zostały do nagrody Nike w 2014 roku. Ważną pozycją Biblioteczki Biedronki są także tytuły skierowane do najmłodszych czytelników – wśród nich książki edukacyjne, aktywizujące oraz interaktywne. Proponowana literatura dla dzieci zawiera zarówno znane i lubiane tytuły, jak również współczesne propozycje wydawnicze.
Sieć przygotowuje także szereg akcji tematycznych nakierowanych na promowanie czytania książek, takich jak kampania „Rekordowe czytanie 2 mln książek”. Kolejnym krokiem w zakresie szerzenia idei czytelnictwa wśród klientów jest konkurs dla debiutujących autorów i ilustratorów „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci“.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka liderem odpowiedzialności, różnorodności i strategii cenowych
26.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka otwiera sezon na… pracę wakacyjną
17.05.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka docenia pracowników... trzynastozgłoskowcem
11.04.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause