Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Nowa inwestycja Jeronimo Martins w Polsce. Gotowe do spożycia zupy ze świeżymi warzywami trafiły do Biedronki

10.08.2016

Firma Jeronimo Martins Polska, właściciel sieci sklepów Biedronka, uruchomiła fabrykę zup gotowych do spożycia. Tym samym spółka rozszerza zakres swojej działalności w Polsce o produkcję. Na półki sklepów Biedronka trafiły zupy ze świeżymi warzywami, dostarczanymi przez krajowych dostawców.

„Zupy z Naszej Kuchni” będą sprzedawane na wyłączność w sklepach Biedronka. Przygotowywane są z użyciem świeżych warzyw, pochodzących od krajowych dostawców, którzy na co dzień współpracują z siecią Biedronka. W procesie produkcji wykorzystano innowacyjne rozwiązania, w tym proces szybkiego schładzania, który pozwala zachować kilkudniowy okres przydatności do spożycia, bez stosowania konserwantów.
Jeronimo Martins Polska zainwestowała w projekt już ponad 30 mln zł. Zakład produkcyjny ulokowano w Parzniewie k. Warszawy. Wcześniej, w 2014 r., Biedronka uruchomiła tam już centrum regionu i centrum dystrybucyjne. Dzięki nowej inwestycji w zakład produkcyjny, stworzono miejsca pracy dla ok. 40 osób. Tym samym spółka JMP, zatrudniająca dotąd ponad 55 tys. osób, poszerzyła grono pracowników o nową grupę specjalistów.
- Projekt jest dla nas ważny w dwóch wymiarach. Dzięki niemu dostarczymy naszym klientom produkty, które są przygotowywane z użyciem świeżych warzyw, bez konserwantów, cechują się świetnym smakiem, wysoką jakością, ale co jednocześnie bardzo istotne - pozwalają zaoszczędzić czas. Z naszych obserwacji wynika bowiem że właśnie takich korzyści poszukują współcześni konsumenci. Z drugiej strony, poprzez rozpoczęcie działalności produkcyjnej, JMP wchodzi na nowy poziom jako inwestor. W ten sposób doceniamy potencjał polskiego rynku – powiedział Alfred Kubczak, dyrektor ds. korporacyjnych w Jeronimo Martins Polska.
„Zupy z Naszej Kuchni”, oferowane w Biedronce, będą początkowo dostępne w trzech smakach: krem pomidorowy z pomidorem malinowym, krem brokułowy i krem kalafiorowy. W najbliższym czasie planowane jest poszerzenie oferty o nowe wersje kremów, a także dalsze poszukiwanie znanych i lubianych przez Polaków smaków.
Kremy z linii „Zupy z Naszej Kuchni” mogą być spożywane przez wegetarian i wegan, ponieważ do ich produkcji nie są używane żadne składniki pochodzenia zwierzęcego. Dla wygody klientów skład zup został wyeksponowany w dobrze widocznym miejscu - na wieczku. Opakowanie pozwala na bezpieczne podgrzanie zupy.
Zupa-krem (450 g) kosztuje 3,99 zł. Można ją będzie także zakupić w ramach ofert promocyjnych, np. trzy sztuki w cenie dwóch.
Pierwsza partia produktów trafiła do sprzedaży 10 sierpnia br. w warszawskich sklepach Biedronka. Stopniowo liczba placówek, w których oferowane będą „Zupy z Naszej Kuchni”, będzie się zwiększać.
Więcej informacji o aktualnej ofercie sieci sklepów Biedronka, regulaminach akcji promocyjnych, a także innych realizowanych projektach można znaleźć na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause