strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka chroni dziecięce uśmiechy

12.09.2016

Sieć sklepów Biedronka wspiera czwartą edycję programu edukacyjno-profilaktycznego „Chroń Dziecięce Uśmiechy”, prowadzonego przez Wrigley Poland wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem. Na potrzeby tegorocznej akcji Biedronka przygotowała 10 000 pakietów edukacyjnych, które trafią do najmłodszych.

Znajduje się w nich szczoteczka do zębów, pasta, zestaw bezcukrowych gum Orbit for Kids i instrukcja szczotkowania.
Cel projektu to budowa wśród uczniów szkół podstawowych świadomości, jak ważna jest pielęgnacja zębów oraz jak skutecznie dbać o higienę jamy ustnej. Program „Chroń Dziecięce Uśmiechy” powstał w odpowiedzi na duży problem społeczny, który stanowi w Polsce próchnica u dzieci. W ramach jego IV edycji około 9 000 dzieci w wieku 5-13 lat poddanych zostanie przeglądom dentystycznym w wybranych szkołach podstawowych na terenie 5 województw. Dodatkowo 100 000 uczniów weźmie udział w zajęciach edukacyjnych na temat prawidłowej higieny jamy ustnej.
Edukacja podstawą działalności społecznie odpowiedzialnej
Biedronka, świadoma swojego oddziaływania na otoczenie i wychodząca naprzeciw problemom społeczności lokalnych, od wielu lat stara się realizować działania edukacyjne skierowane zarówno do pracowników, jak i klientów. Jedną z wieloletnich kampanii w zakresie zdrowia i profilaktyki jest program „Razem zadbajmy o zdrowie”. Umożliwia on pracownikom poszerzanie wiedzy o profilaktyce zdrowotnej oraz skorzystanie ze specjalistycznych badań. Kampania informacyjna adresowana jest także do klientów sklepów Biedronka.
Jednocześnie sieć stawia na edukację już od najmłodszych lat. Służy temu m.in. program edukacyjny „Śniadanie daje moc”, propagujący wśród uczniów klas 0-3 szkół podstawowych zasady zdrowego odżywiania. Do jego 5. edycji w roku szkolnym 2015/16 zgłosiło się 7400 szkół, a 185 tys. uczniów świętowało Dzień Śniadanie Daje Moc, obchodzony 8 listopada. Kolejny projekt to warsztaty kulinarno-edukacyjne „Zielona Kraina” dla uczniów klas czwartych szkół podstawowych i ich nauczycieli, mające na celu kształtowanie odpowiednich nawyków żywieniowych dzieci i młodzieży. W 1. edycji programu w 2016 r. w ponad 200 bezpłatnych warsztatach udział wzięło ponad  4 tys. uczniów i 200 nauczycieli.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Kolejni pracownicy Biedronki otrzymują podwyżki
01.02.2023
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause