Kolejny polski projektant przygotował kolekcję na wyłączność dla sieci Biedronka. Tym razem do sprzedaży trafią tekstylia łazienkowe z nowej kolekcji HOME & SPA by Maciej Zień. Oferta będzie dostępna w wybranych sklepach od 13 października, a ceny zaczynają się już od 21,99 zł.
Premiera przygotowanej dla klientów sieci Biedronka kolekcji HOME & SPA by Maciej Zień odbyła się 4 października podczas spotkania prasowego, w którym wzięli udział dziennikarze i styliści z pism i portali modowych, lifestylowych oraz biznesowych.
W kolekcji znalazły się wysokiej jakości szlafroki i kapcie domowe w wersji damskiej i męskiej oraz ręczniki, dywaniki łazienkowe i kosmetyczki. Wszystkie produkty zaprojektowane zostały w trzech ponadczasowych, klasycznych wersjach kolorystycznych: bieli, beżu i granacie. Będzie można je nabyć w atrakcyjnych cenach: szlafrok – 99,90 zł, komplet 2 ręczników (o wymiarach 70x140 cm i 50x80 cm) – 49, 99 zł, kapcie domowe – 24,99 zł, dywanik łazienkowy – 34,99 zł, kosmetyczka – 21,99 zł.
Artykuły zaprojektowane przez Macieja Zienia będą dostępne w sklepach sieci Biedronka na wyłączność. Wszystkie będą dostępne do wyczerpania zapasów.
Współpracując z uznanymi projektantami Biedronka nawiązuje do światowego trendu obecności wiodących marek mody w popularnych kanałach dystrybucji. Dzięki temu sieć może proponować swoim klientom produkty, łączące ekskluzywność z przystępnymi cenami.
- Moja kolekcja dla Biedronki jest inspirowana domowym SPA. Ten projekt był dla mnie nowym wyzwaniem. Chciałem stworzyć linię tekstyliów, która będzie pewnego rodzaju eksperymentem, przygotować coś, czego nigdy wcześniej nie robiłem. Dzięki temu moja twórczość wkroczyła na nowy poziom, a ja sam sprawdziłem się jako projektant w nieco innej roli – powiedział projektant Maciej Zień.
Informacja o projektancie
Swoją pasję związaną ze światem mody Maciej Zień ujawnił już jako 17-letni uczeń, prezentując pierwszą autorską kolekcję na lubelskim konkursie dla młodych projektantów „Prowokacje”. W 2000 r. stworzył markę, która pomimo jej dynamicznego rozwoju niezmiennie kojarzy się z luksusem i elegancją. Projektant otrzymał wiele nagród: m.in. Złota Nitka, Złoty Wieszak, Belvedere International Achievement Award, Doskonałość Mody „Twojego Stylu”, Najbardziej Wpływowy Mężczyzna „Gentlemana” czy Osobowość Roku.
Projektowanie ubrań to tylko jedna z pasji Macieja Zienia. Wzorem światowych sław rozszerzył swoją działalność o projektowanie mebli, wnętrz oraz akcesoriów domowych – Zień Home.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.