Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Projektanci BOHOBOCO ponownie dla klientów sieci Biedronka

16.11.2016

Duet projektantów BOHOBOCO po raz drugi zaprojektował specjalnie dla klientów sklepów Biedronka wyjątkową linię pościeli. Kolekcja POP ART będzie dostępna w wybranych placówkach sieci od 24 listopada do 8 grudnia lub do wyczerpania zapasów. W tym roku klienci będą mieli do wyboru sześć wzorów pościeli.

Zaprojektowana przez Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach pościel będzie do nabycia w odcieniach: szarości, czerni i bieli oraz pastelach i fuksji połączonej
z kobaltem – tak charakterystycznych dla duetu BOHOBOCO. Kolekcja obejmuje sześć wzorów pościeli: Trio, Dots, Horizon, Line, Pop Art i Splash, które nawiązują do aktualnych trendów aranżacji wnętrz.
– Projektowanie pościeli to dla nas ogromna przyjemność. W tej edycji proponujemy bardzo modne abstrakcyjne, pop-artowe wzory. Te oryginalne nadruki to modowy akcent, który sprawdzi się w każdej sypialni - mówi Kamil Owczarek.
Każdy z dostępnych kompletów zawiera dwie poszewki na poduszki oraz jedną poszewkę na kołdrę. Klienci będą mogli nabyć pościel w dwóch rozmiarach - 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł.
– Bardzo ważne jest to, że zaprojektowana przez nas pościel jest wyjątkowej jakości. Wykonana została z miękkiej i miłej w dotyku 100% satynowej bawełny – dodaje Michał Gilbert Lach.
Biedronka na współpracę z duetem projektantów BOHOBOCO postawiła po raz drugi – na przełomie listopada i grudnia 2015 r., podobnie jak w tym roku, można było nabyć komplety pościeli w ciekawych wzorach i wariantach.
BOHOBOCO to wyjątkowa marka modowa stworzona przez duet polskich projektantów - Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. Tworzą oni kolekcje, które są mieszanką stylów najważniejszych stolic mody – Nowego Jorku, Londynu, Mediolanu i Paryża. Podstawą ich projektów jest nowoczesna konstrukcja, najlepsze tkaniny i ponadczasowa kolorystyka.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Biedronka gotowa na wakacje! W niedzielę 29 czerwca sklepy czynne co najmniej do 23:30
27.06.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka na fali – sklepy otwarte przez całą dobę
24.06.2025
Informacje korporacyjne
Jeronimo Martins i Biedronka otwierają drzwi do kariery
18.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause