strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Projektanci BOHOBOCO ponownie dla klientów sieci Biedronka

16.11.2016

Duet projektantów BOHOBOCO po raz drugi zaprojektował specjalnie dla klientów sklepów Biedronka wyjątkową linię pościeli. Kolekcja POP ART będzie dostępna w wybranych placówkach sieci od 24 listopada do 8 grudnia lub do wyczerpania zapasów. W tym roku klienci będą mieli do wyboru sześć wzorów pościeli.

Zaprojektowana przez Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach pościel będzie do nabycia w odcieniach: szarości, czerni i bieli oraz pastelach i fuksji połączonej
z kobaltem – tak charakterystycznych dla duetu BOHOBOCO. Kolekcja obejmuje sześć wzorów pościeli: Trio, Dots, Horizon, Line, Pop Art i Splash, które nawiązują do aktualnych trendów aranżacji wnętrz.
– Projektowanie pościeli to dla nas ogromna przyjemność. W tej edycji proponujemy bardzo modne abstrakcyjne, pop-artowe wzory. Te oryginalne nadruki to modowy akcent, który sprawdzi się w każdej sypialni - mówi Kamil Owczarek.
Każdy z dostępnych kompletów zawiera dwie poszewki na poduszki oraz jedną poszewkę na kołdrę. Klienci będą mogli nabyć pościel w dwóch rozmiarach - 160 x 200 cm w cenie 89 zł i 220 x 200 cm w cenie 99 zł.
– Bardzo ważne jest to, że zaprojektowana przez nas pościel jest wyjątkowej jakości. Wykonana została z miękkiej i miłej w dotyku 100% satynowej bawełny – dodaje Michał Gilbert Lach.
Biedronka na współpracę z duetem projektantów BOHOBOCO postawiła po raz drugi – na przełomie listopada i grudnia 2015 r., podobnie jak w tym roku, można było nabyć komplety pościeli w ciekawych wzorach i wariantach.
BOHOBOCO to wyjątkowa marka modowa stworzona przez duet polskich projektantów - Kamila Owczarka i Michała Gilberta Lach. Tworzą oni kolekcje, które są mieszanką stylów najważniejszych stolic mody – Nowego Jorku, Londynu, Mediolanu i Paryża. Podstawą ich projektów jest nowoczesna konstrukcja, najlepsze tkaniny i ponadczasowa kolorystyka.
Więcej informacji na temat aktualnej oferty sieci Biedronka znajduje się na stronie internetowej www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Jest wiele powodów, by iść do Biedronki
17.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przedłuża i rozszerza współpracę z PZPN
16.01.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka przeznaczy ponad pół miliarda złotych na noworoczne podwyżki dla pracowników
20.12.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause