Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne

Biedronka ponownie partnerem Narodowego Kongresu Żywieniowego

26.01.2017

Sieć Biedronka po raz drugi została partnerem Narodowego Kongresu Żywieniowego, organizowanego przez Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dr med. Aleksandra Szczygła. Jego druga edycja odbędzie się 27 stycznia br. w Warszawie. Dla uczestników kongresu sieć przygotowała prezentację produktów o szczególnych walorach żywieniowych.

II Narodowy Kongres Żywieniowy odbędzie się pod hasłem „Żywność i żywienie w prewencji i leczeniu chorób – postępy 2016”. W trakcie obrad eksperci m.in. z Centrum Zdrowia Dziecka, Ministerstwa Zdrowia, Instytutu Żywności i Żywienia, Centrum Onkologii oraz AWF we Wrocławiu przedstawią najnowsze wyniki badań naukowych dotyczących wpływu zmian żywieniowych i stylu życia na epidemiologię różnych nowotworów złośliwych. Głównym tematem tegorocznego Kongresu będą kwestie dot. tego, w jaki sposób można istotnie zmniejszyć zachorowalność na nowotwory złośliwe. Omówione zostaną również zalecenia żywieniowe i dotyczące aktywności fizycznej u osób chorych na nowotwory.
Podczas tegorocznej edycji Kongresu na stoisku Biedronki uczestnicy będą mogli zapoznać się z produktami marek własnych, stanowiących element dobrze zbilansowanej diety. W prezentowanej ofercie znajdą się m.in. powstałe z wysokiej jakości owoców i warzyw produkty Vital fresh, przekąski z linii „kcalculation - licz kalorie!” czy produkty z linii „Plony Natury”.
Partnerstwo w kongresie IŻŻ to kolejna forma współpracy sieci Biedronka z Instytutem zapoczątkowanej w 2009 r. Dotychczas, w ramach wspólnych działań,  Biedronka udoskonaliła skład swych produktów, wprowadziła nową linię artykułów Kcalculation, przygotowała powtarzaną co roku ofertę „Wiesz, co jesz”, a nawet uruchomiła specjalną infolinię dla klientów, dzięki której mogli oni zasięgnąć porad wykwalifikowanych specjalistów w zakresie żywności i żywienia z IŻŻ.
Sieć Biedronka od wielu lat promuje zdrowy styl życia. Angażując się w działania wspierające dobre odżywianie, Biedronka prowadzi szereg akcji edukacyjnych m.in. „5 garści zdrowia”, „Zielona Kraina”, „Czytaj etykiety”, których patronem merytorycznym jest Instytut Żywności i Żywienia. Zgodnie z rekomendacjami IŻŻ, z którym Biedronka współpracuje od ponad 7 lat, kolejny już rok sieć poddaje reformulacji produkty marki własnej w celu poprawy ich wartości odżywczej, m.in. poprzez: obniżenie zawartości tłuszczu, nasyconych kwasów tłuszczowych, eliminację tłuszczy trans, redukcję zawartości soli i cukru, przy jednoczesnym utrzymaniu walorów smakowych produktów. Od 2014 roku ulepszono skład wielu produktów, zapobiegając tym samym wprowadzeniu na rynek 501,9 ton cukru, 134,6 ton soli i 419,3 ton tłuszczu.
Więcej informacji na temat Narodowego Kongresu Żywieniowego znaleźć można na stronie internetowej: www.kongres-zywieniowy.waw.pl, zaś szczegóły oferty sieci Biedronka dostępne są na www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje korporacyjne
Automaty DHL już przy co drugiej Biedronce w Polsce
05.05.2025
Informacje korporacyjne
Majówkowy maraton zakupowy z Biedronką
28.04.2025
Informacje korporacyjne
Biedronka bliżej i dłużej dla Ciebie
24.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause