strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Biedronka ponownie partnerem Narodowego Kongresu Żywieniowego

26.01.2017

Sieć Biedronka po raz drugi została partnerem Narodowego Kongresu Żywieniowego, organizowanego przez Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dr med. Aleksandra Szczygła. Jego druga edycja odbędzie się 27 stycznia br. w Warszawie. Dla uczestników kongresu sieć przygotowała prezentację produktów o szczególnych walorach żywieniowych.

II Narodowy Kongres Żywieniowy odbędzie się pod hasłem „Żywność i żywienie w prewencji i leczeniu chorób – postępy 2016”. W trakcie obrad eksperci m.in. z Centrum Zdrowia Dziecka, Ministerstwa Zdrowia, Instytutu Żywności i Żywienia, Centrum Onkologii oraz AWF we Wrocławiu przedstawią najnowsze wyniki badań naukowych dotyczących wpływu zmian żywieniowych i stylu życia na epidemiologię różnych nowotworów złośliwych. Głównym tematem tegorocznego Kongresu będą kwestie dot. tego, w jaki sposób można istotnie zmniejszyć zachorowalność na nowotwory złośliwe. Omówione zostaną również zalecenia żywieniowe i dotyczące aktywności fizycznej u osób chorych na nowotwory.
Podczas tegorocznej edycji Kongresu na stoisku Biedronki uczestnicy będą mogli zapoznać się z produktami marek własnych, stanowiących element dobrze zbilansowanej diety. W prezentowanej ofercie znajdą się m.in. powstałe z wysokiej jakości owoców i warzyw produkty Vital fresh, przekąski z linii „kcalculation - licz kalorie!” czy produkty z linii „Plony Natury”.
Partnerstwo w kongresie IŻŻ to kolejna forma współpracy sieci Biedronka z Instytutem zapoczątkowanej w 2009 r. Dotychczas, w ramach wspólnych działań,  Biedronka udoskonaliła skład swych produktów, wprowadziła nową linię artykułów Kcalculation, przygotowała powtarzaną co roku ofertę „Wiesz, co jesz”, a nawet uruchomiła specjalną infolinię dla klientów, dzięki której mogli oni zasięgnąć porad wykwalifikowanych specjalistów w zakresie żywności i żywienia z IŻŻ.
Sieć Biedronka od wielu lat promuje zdrowy styl życia. Angażując się w działania wspierające dobre odżywianie, Biedronka prowadzi szereg akcji edukacyjnych m.in. „5 garści zdrowia”, „Zielona Kraina”, „Czytaj etykiety”, których patronem merytorycznym jest Instytut Żywności i Żywienia. Zgodnie z rekomendacjami IŻŻ, z którym Biedronka współpracuje od ponad 7 lat, kolejny już rok sieć poddaje reformulacji produkty marki własnej w celu poprawy ich wartości odżywczej, m.in. poprzez: obniżenie zawartości tłuszczu, nasyconych kwasów tłuszczowych, eliminację tłuszczy trans, redukcję zawartości soli i cukru, przy jednoczesnym utrzymaniu walorów smakowych produktów. Od 2014 roku ulepszono skład wielu produktów, zapobiegając tym samym wprowadzeniu na rynek 501,9 ton cukru, 134,6 ton soli i 419,3 ton tłuszczu.
Więcej informacji na temat Narodowego Kongresu Żywieniowego znaleźć można na stronie internetowej: www.kongres-zywieniowy.waw.pl, zaś szczegóły oferty sieci Biedronka dostępne są na www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause