Dla klientów ceniących aktywny tryb życia Biedronka wprowadziła nową markę profesjonalnej odzieży i sprzętu sportowego „Seven for 7”. Szczegóły oferty oraz profesjonalne porady treningowe znaleźć można na dedykowanej stronie internetowej www.sevenfor7.pl. Najbliższa odsłona kolekcji „Seven for 7” wejdzie do sprzedaży w wybranych sklepach Biedronka już 13 lutego br.
Marka „Seven for 7” ma za zadanie motywować klientów Biedronki do uprawiania sportu. Idea marki kryje się w haśle: „Siedem to liczba uniwersalna - 7 dyscyplin, 7 zawodników, 7 dni w tygodniu wspólnego treningu”. W ofercie tekstyliów, tworzonych przez polskich projektantów, dostępne są m.in.: T-shirty, legginsy, spodnie, buty sportowe, skarpety, bluzy itp. Obok nich pod marką „Seven for 7” klienci znajdą także sprzęt i akcesoria do fitnessu, m.in.: piłkę do ćwiczeń, skakankę, matę do jogi, ściskacz do rąk, rower eliptyczny i magnetyczny, ciężarki i hantle. Produkty tej marki „Seven for 7” posiadają własne oznaczenia kolorystyczne: odzież damska dostępna jest w różowych opakowaniach, męska w zielonych, a sprzęty i akcesoria fitness w niebieskich.
Wyjątkowość marki kryje się w selektywnym doborze wykorzystywanych materiałów, które przechodzą szczegółowe testy i badania na każdym etapie produkcji, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Odzież marki „Seven for 7” jest uszyta z najwyższej jakości dzianin i tkanin, a do produkcji części artykułów użyto materiałów z dodatkiem włókien TopCool®, które zapewniają odpowiednią regulację wilgoci. Wybrany sprzęt sportowy poddawany jest badaniom mechanicznym w celu potwierdzenia m.in. jego wytrzymałości, co sygnowane jest znakiem TUV. Akcesoria do fitnessu sprawdzane są dodatkowo pod kątem praktycznego, komfortowego użycia.
Więcej informacji na temat oferty marki „Seven for 7” znajduje się na stronie internetowej www.sevenfor7.pl.