strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje produktowe

Homar MSC w Biedronce

16.03.2017

Biedronka wprowadza do oferty homara pochodzącego z certyfikowanych zrównoważonych połowów u wybrzeży Wyspy Księcia Edwarda. Homar będzie dostępny w cenie 34,99 zł/szt. od 20 do 26 marca br. lub do wyczerpania zapasów w wybranych sklepach. W ten sposób Biedronka rozszerza swój asortyment produktów ze znakiem MSC, oferując klientom możliwość spróbowania produktów premium w przystępnej cenie.

Homar oferowany w Biedronce należy do gatunku Homarus americanus, uznawanego za jeden z najlepszych. Aby ułatwić jego przyrządzenie, homar będzie sprzedawany w formie mrożonej, ugotowanej i osolonej wymagającej jedynie kilkuminutowego podgotowania we wrzątku. Następnie ugotowane mięso homara, oddzielone od pancerza, wystarczy podać z masłem, cytryną i pietruszką. Wprowadzając homara do oferty, Biedronka kontynuuje rozwój trendu oferowania produktów ekskluzywnych w popularnych kanałach sprzedaży, przyczyniając się do ich większej dostępności.
Homar to kolejny produkt ze znakiem MSC dostępny w sieci Biedronka. Obecnie w stałym asortymencie ryb znajduje się m.in. świeża polędwica z dorsza atlantyckiego oraz wędzona makrela, w całości i w formie filetu. Biedronka jako pierwsza sieć w Polsce wprowadziła w 2016 roku certyfikat MSC na produktach marki własnej w kategorii produktów świeżych w opakowaniach MAP. Daje on pewność, że produkty z tym znakiem pochodzą ze zrównoważonych połowów, które w mniejszym stopniu wpływają na ekosystem morski – pozostawiają więcej ryb w morzach i oceanach, a także sprzyjają innym zwierzętom morskim. Oferta produktów MSC wpisuje się w strategię społecznej odpowiedzialności biznesu JMP, realizowaną poprzez obszar zdefiniowany jako „propagowanie diety dla dobrego zdrowia” oraz „odpowiedzialne pozyskiwanie towarów”. W celu promowania spożycia ryb w Polsce Biedronka systematycznie rozszerza swoją ofertę i wraz z Instytutem Żywności i Żywienia prowadzi kampanię „Ryby są o mega w Biedronce”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Biedronka wraz z Glovo w Dzień Babci i Dziadka z darmową dostawą prezentów  
20.01.2021
Informacje produktowe
Biedronka wita nowy rok tysiącami paczek dla noworodków
04.01.2021
Informacje produktowe
Najfajniejszy gang na świecie. 8 milionów Fajniaków w Polskich domach
08.12.2020
Logo jeronimo martinsLogo
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause