Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Homar MSC w Biedronce

16.03.2017

Biedronka wprowadza do oferty homara pochodzącego z certyfikowanych zrównoważonych połowów u wybrzeży Wyspy Księcia Edwarda. Homar będzie dostępny w cenie 34,99 zł/szt. od 20 do 26 marca br. lub do wyczerpania zapasów w wybranych sklepach. W ten sposób Biedronka rozszerza swój asortyment produktów ze znakiem MSC, oferując klientom możliwość spróbowania produktów premium w przystępnej cenie.

Homar oferowany w Biedronce należy do gatunku Homarus americanus, uznawanego za jeden z najlepszych. Aby ułatwić jego przyrządzenie, homar będzie sprzedawany w formie mrożonej, ugotowanej i osolonej wymagającej jedynie kilkuminutowego podgotowania we wrzątku. Następnie ugotowane mięso homara, oddzielone od pancerza, wystarczy podać z masłem, cytryną i pietruszką. Wprowadzając homara do oferty, Biedronka kontynuuje rozwój trendu oferowania produktów ekskluzywnych w popularnych kanałach sprzedaży, przyczyniając się do ich większej dostępności.
Homar to kolejny produkt ze znakiem MSC dostępny w sieci Biedronka. Obecnie w stałym asortymencie ryb znajduje się m.in. świeża polędwica z dorsza atlantyckiego oraz wędzona makrela, w całości i w formie filetu. Biedronka jako pierwsza sieć w Polsce wprowadziła w 2016 roku certyfikat MSC na produktach marki własnej w kategorii produktów świeżych w opakowaniach MAP. Daje on pewność, że produkty z tym znakiem pochodzą ze zrównoważonych połowów, które w mniejszym stopniu wpływają na ekosystem morski – pozostawiają więcej ryb w morzach i oceanach, a także sprzyjają innym zwierzętom morskim. Oferta produktów MSC wpisuje się w strategię społecznej odpowiedzialności biznesu JMP, realizowaną poprzez obszar zdefiniowany jako „propagowanie diety dla dobrego zdrowia” oraz „odpowiedzialne pozyskiwanie towarów”. W celu promowania spożycia ryb w Polsce Biedronka systematycznie rozszerza swoją ofertę i wraz z Instytutem Żywności i Żywienia prowadzi kampanię „Ryby są o mega w Biedronce”.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause