Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Wiosenne porządki Małgorzaty Rozenek-Majdan w Biedronce

20.03.2017

Biedronka rozpoczęła nową kampanię promującą szeroki asortyment środków czystości i akcesoriów do sprzątania. W ofercie obowiązującej od 20 marca znalazły się zarówno produkty marki własnej, jak i te wiodących producentów tak, aby zapewnić udane zakupy w jednym miejscu. Bohaterka kampanii – Małgorzata Rozenek-Majdan występuje w spocie TV, a na łamach specjalnego folderu dzieli się z klientami Biedronki swymi sprawdzonymi sposobami na wiosenne porządki.

Małgorzata Rozenek-Majdan to niekwestionowany autorytet w sprawach związanych z prowadzeniem domu. „Dobry wybór produktów do sprzątania domu to połowa sukcesu. Wtedy reszta dzieje się w mgnieniu oka” – mówi w spocie Biedronki. Kampania promuje bogaty wybór produktów ułatwiających małe i duże porządki.
Są wśród nich marki własne obecne w stałym asortymencie Biedronki, takie jak: Glosima, Mr Magic, Eden, Ultra Perfume, Zosia Samosia, Agent Max oraz uzupełniające go artykuły znanych marek: Domestos, Persil, Ariel, Cif, Lenor. W ten sposób klienci mają możliwość kupić w jednym sklepie różnorodne proszki, pianki, spraye, płyny, mleczka do sprzątania, a nawet drobny sprzęt, taki jak: żelazko, odkurzacz, myjka ciśnieniowa, mop parowy, deska do prasowania czy suszarkado bielizny. Produkty te zostały zaprezentowane w dedykowanym folderze, gdzie znaleźć można również wiele prostych i sprytnych sposobów na przyjemne i skuteczne porządki polecanych przez Małgorzatę Rozenek-Majdan.
Kampania „Wiosenne porządki z Małgorzatą Rozenek-Majdan” jest prowadzona w telewizji i w sklepach sieci Biedronka i potrwa od 20 marca do 2 kwietnia br. Więcej informacji o ofercie produktów do wiosennych porządków znajduje się na stronie http://www.biedronka.pl/pl/wiosenne-porzadki-20-03.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause