Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Wiosenne porządki Małgorzaty Rozenek-Majdan w Biedronce

20.03.2017

Biedronka rozpoczęła nową kampanię promującą szeroki asortyment środków czystości i akcesoriów do sprzątania. W ofercie obowiązującej od 20 marca znalazły się zarówno produkty marki własnej, jak i te wiodących producentów tak, aby zapewnić udane zakupy w jednym miejscu. Bohaterka kampanii – Małgorzata Rozenek-Majdan występuje w spocie TV, a na łamach specjalnego folderu dzieli się z klientami Biedronki swymi sprawdzonymi sposobami na wiosenne porządki.

Małgorzata Rozenek-Majdan to niekwestionowany autorytet w sprawach związanych z prowadzeniem domu. „Dobry wybór produktów do sprzątania domu to połowa sukcesu. Wtedy reszta dzieje się w mgnieniu oka” – mówi w spocie Biedronki. Kampania promuje bogaty wybór produktów ułatwiających małe i duże porządki.
Są wśród nich marki własne obecne w stałym asortymencie Biedronki, takie jak: Glosima, Mr Magic, Eden, Ultra Perfume, Zosia Samosia, Agent Max oraz uzupełniające go artykuły znanych marek: Domestos, Persil, Ariel, Cif, Lenor. W ten sposób klienci mają możliwość kupić w jednym sklepie różnorodne proszki, pianki, spraye, płyny, mleczka do sprzątania, a nawet drobny sprzęt, taki jak: żelazko, odkurzacz, myjka ciśnieniowa, mop parowy, deska do prasowania czy suszarkado bielizny. Produkty te zostały zaprezentowane w dedykowanym folderze, gdzie znaleźć można również wiele prostych i sprytnych sposobów na przyjemne i skuteczne porządki polecanych przez Małgorzatę Rozenek-Majdan.
Kampania „Wiosenne porządki z Małgorzatą Rozenek-Majdan” jest prowadzona w telewizji i w sklepach sieci Biedronka i potrwa od 20 marca do 2 kwietnia br. Więcej informacji o ofercie produktów do wiosennych porządków znajduje się na stronie http://www.biedronka.pl/pl/wiosenne-porzadki-20-03.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause