Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Kup książkę w Biedronce, a różę dostaniesz w prezencie

21.04.2017

W najbliższy weekend (22-23 kwietnia) każdy, kto kupi w sklepie Biedronka książkę lub ich zestaw, otrzyma w prezencie różę. W ten sposób Jeronimo Martins Polska przyłącza się do obchodów Międzynarodowego Dnia Książki i Praw Autorskich. W akcji biorą udział wszystkie książki dostępne aktualnie w ofercie Biedronki.

Biedronka już od wielu lat aktywnie wspiera akcje promujące czytelnictwo. Tym razem, z okazji przypadającego w dniu 23 kwietnia Międzynarodowego Dnia Książki sieć postanowiła dodatkowo symbolicznie obdarować miłośników literatury. W ramach książkowej akcji promocyjnej każda osoba, która w dniach 22-23 kwietnia (sobota – niedziela lub do wyczerpania zapasów) kupi w sklepie Biedronka dowolną książkę lub ich zestaw, otrzyma w prezencie różę. Jest to nawiązanie do katalońskiej tradycji, zgodnie z którą tego dnia hiszpańskie kobiety były obdarowywane przez mężczyzn czerwonymi różami, w zamian odwdzięczały im się prezentami książkowymi.  

Klasyka obok bestsellerów
Biedronka przygotowała na tę okazję specjalną ofertę, w której znalazł się duży wybór książek różnych gatunków, w tym: poradniki, literatura faktu, biografie, kryminały i fantastyka oraz literatura obyczajowa i pięknie ilustrowane książki dla dzieci.
 
W specjalnej ofercie przygotowanej na Światowy Dzień Książki dostępne są także klasyczne dzieła z kanonu literatury światowej, m.in.:

•    „Wichrowe wzgórza” E. Bronte,
•     „Mistrz i Małgorzata” M. Bułhakowa,
•    „Wielki Gatsby” – F.S. Fitzgeralda,
•    „Lolita” V. Nabokowa,
•    „Sto lat samotności” i „Miłość w czasach zarazy” G.G. Marqueza,
•    „Gra w klasy” J. Cortazara,
•    „Hobbit” J.R.R. Tolkiena,
•    „Paragraf 22” J. Hellera,
•    „Rok 1984” G. Orwella,
•    „Buszujący w zbożu” J.D. Salingera,
•    „Ojciec chrzestny” M. Puzo,
•    „Lot nad kukułczym gniazdem” K. Kesey’a,

Regulamin akcji promocyjnej oraz pełna lista tytułów książek są dostępne w sklepach i na stronie internetowej http://www.biedronka.pl.

Historia święta
Międzynarodowy Dzień Książki i Praw Autorskich to święto organizowane przez Organizację Narodów Zjednoczonych do spraw Oświaty, Nauki i Kultury UNESCO od 1995 r. Data 23 kwietnia została wybrana symbolicznie, jako przypadająca na dzień śmierci takich wybitnych pisarzy jak: William Szekspir, Miguel de Cervantes, czy Vladimir Nabokow. Z okazji tego święta na całym świecie podejmowane są różne inicjatywy służące promocji czytelnictwa.

Biedronka na rzecz popularyzacji czytelnictwa
Od 2009 r. Biedronka prowadzi regularną sprzedaż książek. W sklepach sieci powstała wówczas strefa Rozrywki, do której co dwa tygodnie trafia specjalnie wyselekcjonowana oferta tytułów, bazująca na najnowszych trendach literackich i nowościach wydawniczych. Sieć prowadzi także akcje specjalne, np. od 2014 r. wprowadzając do oferty książki nominowane do nagrody NIKE oraz angażuje się w wydarzenia promujące czytelnictwo, takie jak np. projekt „Książka na św. Jana”, zainicjowany przez Press Club Polska.

Kolejnym krokiem w działalności sieci sklepów Biedronka w zakresie szerzenia idei czytelnictwa wśród klientów jest konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”, którego równoległym celem jest również promocja utalentowanych pisarzy i ilustratorów, których prace nie były wcześniej publikowane. Obecnie trwa trzecia edycja konkursu.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Informacje produktowe
Pączkowy zawrót głowy w Biedronce - od klasyki po dubajską finezję
27.02.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause