Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Bałkańskie wakacje w Biedronce

30.06.2017

Bułgaria, Chorwacja, Cypr i Grecja – z tych krajów pochodzą kulinarne specjały dostępne w ramach kolejnej odsłony akcji tematycznej „Codziennie odkrywaj nowe smaki. Kuchnia Bałkańska” w Biedronce. Oferta jest dostępna od 29 czerwca.

Oryginalne artykuły spożywcze typowe dla kuchni bałkańskiej, wytwarzane w kraju pochodzenia, dostępne są w sieci Biedronka w ramach wprowadzonych w tym roku dwóch nowych marek własnych premium – „Smaki Świata” oraz „Biedronka”.
Klienci, udający się w kulinarną podróż z Biedronką, mogą spróbować takich produktów marki „Smaki Świata” jak: greckie oliwy i oliwki, ser halloumi oraz desery: baklava, pasta i chałwa sezamowa; a także chorwackie salami w różnych wersjach.
Wśród delikatesowych specjałów marki „Biedronka” dostępny jest autentyczny ser grecki feta w solance oraz dojrzewająca przez co najmniej 12 miesięcy tradycyjna szynka dalmatyńska. Obydwa produkty posiadają znak apelacji kontrolowanego pochodzenia.
Produkty marek premium klienci rozpoznają po charakterystycznych opakowaniach. W przypadku „Smaków Świata” ich istotnymi elementami są m.in. umiejscowiony centralnie symbol marki, wskazanie kraju pochodzenia w postaci jego flagi oraz czarno-biała fotografia przedstawiająca region, z którego wywodzi się produkt. Z kolei produkty „Biedronka” wyróżnia elegancka oprawa, utrzymana w czarno-złotej kolorystyce oraz umiejscowiony na opakowaniu krótki opis walorów smakowych produktu, a także oznaczenie „Delikatesy kuchni” ze wskazaniem jego kraju pochodzenia. To już kolejna odsłona tych marek w Biedronce. Wcześniej klienci poznali w ten sposób smaki Włoch, Hiszpanii i Portugalii.
Folder z ofertą bałkańską prezentuje również przepisy na dania, gdzie korzystając z produktów dostępnych w stałym asortymencie sieci takich jak: świeże ryby, steki jagnięce z udźca czy mięsa na gulasz, można przygotować oryginalne dania typowe dla kuchni tego regionu. Warto wzbogacić je o dodatkową oprawę w postaci lokalnych serów i win również dostępnych w tym czasie w Biedronce.  
Więcej informacji na temat produktów z oferty „Codziennie odkrywaj nowe smaki. Kuchnia Bałkańska” można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Dzień Mamy pełen wdzięczności – wyjątkowe prezenty w Biedronce
22.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause