Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Bałkańskie wakacje w Biedronce

30.06.2017

Bułgaria, Chorwacja, Cypr i Grecja – z tych krajów pochodzą kulinarne specjały dostępne w ramach kolejnej odsłony akcji tematycznej „Codziennie odkrywaj nowe smaki. Kuchnia Bałkańska” w Biedronce. Oferta jest dostępna od 29 czerwca.

Oryginalne artykuły spożywcze typowe dla kuchni bałkańskiej, wytwarzane w kraju pochodzenia, dostępne są w sieci Biedronka w ramach wprowadzonych w tym roku dwóch nowych marek własnych premium – „Smaki Świata” oraz „Biedronka”.
Klienci, udający się w kulinarną podróż z Biedronką, mogą spróbować takich produktów marki „Smaki Świata” jak: greckie oliwy i oliwki, ser halloumi oraz desery: baklava, pasta i chałwa sezamowa; a także chorwackie salami w różnych wersjach.
Wśród delikatesowych specjałów marki „Biedronka” dostępny jest autentyczny ser grecki feta w solance oraz dojrzewająca przez co najmniej 12 miesięcy tradycyjna szynka dalmatyńska. Obydwa produkty posiadają znak apelacji kontrolowanego pochodzenia.
Produkty marek premium klienci rozpoznają po charakterystycznych opakowaniach. W przypadku „Smaków Świata” ich istotnymi elementami są m.in. umiejscowiony centralnie symbol marki, wskazanie kraju pochodzenia w postaci jego flagi oraz czarno-biała fotografia przedstawiająca region, z którego wywodzi się produkt. Z kolei produkty „Biedronka” wyróżnia elegancka oprawa, utrzymana w czarno-złotej kolorystyce oraz umiejscowiony na opakowaniu krótki opis walorów smakowych produktu, a także oznaczenie „Delikatesy kuchni” ze wskazaniem jego kraju pochodzenia. To już kolejna odsłona tych marek w Biedronce. Wcześniej klienci poznali w ten sposób smaki Włoch, Hiszpanii i Portugalii.
Folder z ofertą bałkańską prezentuje również przepisy na dania, gdzie korzystając z produktów dostępnych w stałym asortymencie sieci takich jak: świeże ryby, steki jagnięce z udźca czy mięsa na gulasz, można przygotować oryginalne dania typowe dla kuchni tego regionu. Warto wzbogacić je o dodatkową oprawę w postaci lokalnych serów i win również dostępnych w tym czasie w Biedronce.  
Więcej informacji na temat produktów z oferty „Codziennie odkrywaj nowe smaki. Kuchnia Bałkańska” można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause