20 sierpnia br. Biedronka rozpoczęła nową kampanię teaserową „Coś świeżego rusza do Biedronki”. Jest ona prowadzona w telewizji, na profilu sieci na Facebooku, na stronie internetowej sieci www.biedronka.pl oraz w sklepach.
Na kampanię składa się 15-sekundowy spot, który pokazuje podróż świeżych warzyw i owoców do sklepu Biedronka. Jest emitowany w głównych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, Polsat i TVN oraz tematycznych jak np. TVN Style, Polsat Cafe, Stopklatka TV, Polsat Film, Disney Channel czy MiniMini+. Materiały teaserowe pojawiły się też w internecie, mediach społecznościowych oraz w sklepach.
Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Spot dostępny jest na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube pod adresem: https://youtu.be/jAJjTnm4IcI
Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC.
Spot dostępny jest na oficjalnym kanale sieci w serwisie YouTube pod adresem: https://youtu.be/jAJjTnm4IcI