Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Miliony kultowych Świeżaków ruszają do Biedronki

23.08.2017

Już 28 sierpnia br. rusza akcja „Gang Świeżaków 2”, w ramach której klienci robiący zakupy w Biedronce mogą za darmo zdobyć pluszaki w kształcie warzyw i owoców. W nowej edycji na klientów czekają miliony zabawek, w tym Juniorzy, czyli maskotki w mniejszym rozmiarze. Akcja ma na celu promowanie spożywania warzyw i owoców. Informacje dotyczące zasad prawidłowego odżywiania zawarto także w albumie opowiadającym o przygodach bohaterów „Gangu”.

Zasady akcji „Gang Świeżaków 2”
Akcja „Gang Świeżaków 2” rozpoczyna się 28 sierpnia br. By wziąć udział w zabawie, wystarczy zbierać naklejki przyznawane podczas bieżących zakupów w Biedronce na specjalne karty kolekcjonerskie. Punkty będzie można zbierać do 19 listopada br.

Zakup produktów za 40 zł daje możliwość otrzymania 1 punktu. Zbieranie punktów może być jeszcze szybsze dzięki dodatkowym naklejkom przyznawanym za:
•    zakup warzyw i owoców (1 pkt.),
•    użycie zarejestrowanej karty lojalnościowej „Moja Biedronka” (1 pkt.),
•    zakup produktów specjalnych za min. 10 zł w okresie wskazanym na etykiecie (1 pkt.).

Przykładowo za zakupy z zarejestrowaną kartą „Moja Biedronka” na kwotę 40 zł, wśród których znajdzie się min. 1 warzywo lub owoc oraz produkty specjalne
o wartości min. 10 zł klient otrzyma 4 naklejki. Natomiast po zrobieniu analogicznych zakupów na kwotę 80 zł, liczba punktów zostanie podwojona do 8.
Każdego z nowych Świeżaków będzie można otrzymać za darmo po zebraniu 60 punktów. Już 30 naklejek będzie uprawniało do jego zakupu w cenie 19,99 zł/szt. Juniora można odebrać bezpłatnie po zebraniu 30 punktów. Pluszaki będą wydawane do 3 grudnia lub do wyczerpania zapasów.
Nowi członkowie „Gangu” i Juniorzy
W nowej edycji akcji do „Gangu” dołączyli: Groszek Grześ, Rzodkiewka Żaneta, Kalafior Krzyś oraz Borówka Basia. Nowością są także Juniorzy, czyli minimaskotki z zawieszką. Wśród nich klienci znajdą bohaterów znanych z poprzedniej akcji, czyli Marcheweczkę Marysię, Jabłuszko Antosia, Truskaweczkę Tosię, Brokułka Bartusia oraz dwóch nowych bohaterów – Czosneczka Czesia i Bakłażanka Błażejka. Maskotki są wykonane z bezpiecznych materiałów i pozytywnie przeszły niezbędne badania jakościowe.
Przygody bohaterów zostały zaprezentowane w dedykowanym albumie, który będzie oferowany wyłącznie w sklepach Biedronka. Dodatkowo, klienci będą mogli pobrać ze sklepów App Store i Google Play bezpłatną aplikację mobilną. Znajdą się w niej gry, których bohaterami są Świeżaki i Juniorzy. Gry będą odblokowywane za pomocą specjalnych kodów, dostępnych na stronie internetowej Biedronki, na profilu marki na Facebooku oraz w innych materiałach związanych z akcją.
Wartość edukacyjna akcji
Zarówno publikacja, jak również piosenki z animowanymi teledyskami dostępne m.in.  na dedykowanej stronie internetowej oraz na oficjalnym kanale Biedronki na YouTube zostały wzbogacone o walor edukacyjny. W ten sposób dzieci będą mogły w przystępny sposób zapoznać się z zasadami prawidłowego żywienia. Akcja ma również na celu zachęcenie klientów do spożywania warzyw i owoców. Partnerem merytorycznym albumu „Gang Świeżaków 2” jest Instytut Żywności i Żywienia.

Szczegóły dotyczące akcji, w tym artykuły z niej wyłączone, zawarte są w regulaminie, który będzie dostępny na stronie internetowej: www.biedronka.pl/gangswiezakow2 oraz w sklepach sieci.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause