strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje produktowe

„Gang Świeżaków” z Biedronki zgarnął złote i srebrne Effie Awards 2017

25.10.2017

Kampania „Gang Świeżaków” została uhonorowana dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie Effie Awards. Zdobyła złotą nagrodę w kategorii Retail/kanały sprzedaży i srebrną nagrodę w kategorii Brand Experience.

Jurorzy konkursu wyróżnili niestandardowe podejście twórców kampanii „Gang Świeżaków” do budowania programu lojalnościowego „Moja Biedronka”. Kapituła doceniła również walor edukacyjny kampanii, czyli promowanie prawidłowego odżywiania oraz roli warzyw i owoców w diecie.
- Cieszymy się, że nasza akcja „Gang Świeżaków” została doceniona przez profesjonalistów, ale jeszcze bardziej jesteśmy dumni z tego, że ich zdanie pokrywa się z opinią naszych klientów o tym projekcie. Poza zabawą związaną z kolekcjonowaniem maskotek, klienci chwalą nas za promowanie prawidłowych nawyków żywieniowych oraz chętnie dzielą się efektami twórczości dzieci, inspirowanymi Świeżakami np. pracami graficznymi lub wierszykami na temat warzyw i owoców – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A.
Za koncepcję i realizację kampanii dla Jeronimo Martins Polska odpowiedzialne były agencje MEC i Duda Polska. Pierwsza odsłona akcji była prowadzona jesienią ub.r., a pod koniec sierpnia br. ruszyła jej druga edycja.
Effie Awards to jeden z najbardziej prestiżowych konkursów marketingowych, cenionych na całym świecie. W Polsce organizowany jest od 1999 roku Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Do tegorocznej edycji konkursu Effie Awards zgłoszono 219 kampanii w 24 kategoriach.
Więcej informacji o akcji „Gang Świeżaków” znaleźć można na stronie internetowej https://www.gangswiezakow2.biedronka.pl/, a o konkursie na http://effie.pl/.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Usługa „Płać kartą i wypłacaj” dostępna już w 2 tysiącach sklepów sieci Biedronka
20.03.2023
Informacje produktowe
Imponujące 20 milionów wizyt w sklepie Biedronka Home
16.03.2023
Informacje produktowe
10 milionów nagród do wygrania w Biedronkoloterii
13.03.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause