strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje produktowe

Hymn Świeżaków hitem na YouTube

11.12.2017

W tym roku 7. miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w zestawieniu YouTube Rewind w Polsce zdobył „Hymn Świeżaków” sieci Biedronka. Hymn promujący prawidłowe żywienie znalazł się w czołówce zestawienia tuż obok polskich muzycznych hitów, przeróbek światowego Despacito czy kabaretów, takich jak Ucho Prezesa. Piosenka Biedronki jest jedynym materiałem przygotowanym przez prywatną firmę detaliczną, który wdarł się do pierwszej dziesiątki listy przebojów YouTube. Wideo z bohaterami „Gangu Świeżaków II” obejrzano w 2017 r. ponad 16,7 mln razy.

- Podczas obu edycji akcji „Gang Świeżaków” ważne dla nas było to, żeby promować warzywa i owoce oraz zasady prawidłowego odżywiania. Wiedzieliśmy też, że nasze maskotki były często wykorzystywane w szkołach i przedszkolach podczas akcji edukacyjnych. Nie spodziewaliśmy się jednak że nasz hymn zachęcający do spożywania warzyw i owoców uplasuje się wśród hitów mijającego roku – mówi Arkadiusz Mierzwa, starszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska S.A.
Akcja „Gang Świeżaków” sieci Biedronka była prowadzona w dwóch odsłonach w 2016 i 2017 roku. Po zebraniu na karcie kolekcjonerskiej wymaganej liczby naklejek przyznawanych za zakupy w sklepach Biedronka, klienci mogli odebrać za darmo maskotki w kształcie warzyw i owoców. Akcji towarzyszyły dodatkowe projekty, takie jak przekazanie przychodu ze sprzedaży pluszaków na rzecz Caritas Polska czy Teatrzyk Świeżaków. Kampania „Gang Świeżaków” została uhonorowana dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie Effie Awards – złotą nagrodą w kategorii Retail/kanały sprzedaży i srebrną w kategorii Brand Experience.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Usługa „Płać kartą i wypłacaj” dostępna już w 2 tysiącach sklepów sieci Biedronka
20.03.2023
Informacje produktowe
Imponujące 20 milionów wizyt w sklepie Biedronka Home
16.03.2023
Informacje produktowe
10 milionów nagród do wygrania w Biedronkoloterii
13.03.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause