Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Hymn Świeżaków hitem na YouTube

11.12.2017

W tym roku 7. miejsce wśród najchętniej oglądanych materiałów wideo w zestawieniu YouTube Rewind w Polsce zdobył „Hymn Świeżaków” sieci Biedronka. Hymn promujący prawidłowe żywienie znalazł się w czołówce zestawienia tuż obok polskich muzycznych hitów, przeróbek światowego Despacito czy kabaretów, takich jak Ucho Prezesa. Piosenka Biedronki jest jedynym materiałem przygotowanym przez prywatną firmę detaliczną, który wdarł się do pierwszej dziesiątki listy przebojów YouTube. Wideo z bohaterami „Gangu Świeżaków II” obejrzano w 2017 r. ponad 16,7 mln razy.

- Podczas obu edycji akcji „Gang Świeżaków” ważne dla nas było to, żeby promować warzywa i owoce oraz zasady prawidłowego odżywiania. Wiedzieliśmy też, że nasze maskotki były często wykorzystywane w szkołach i przedszkolach podczas akcji edukacyjnych. Nie spodziewaliśmy się jednak że nasz hymn zachęcający do spożywania warzyw i owoców uplasuje się wśród hitów mijającego roku – mówi Arkadiusz Mierzwa, starszy menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w Jeronimo Martins Polska S.A.
Akcja „Gang Świeżaków” sieci Biedronka była prowadzona w dwóch odsłonach w 2016 i 2017 roku. Po zebraniu na karcie kolekcjonerskiej wymaganej liczby naklejek przyznawanych za zakupy w sklepach Biedronka, klienci mogli odebrać za darmo maskotki w kształcie warzyw i owoców. Akcji towarzyszyły dodatkowe projekty, takie jak przekazanie przychodu ze sprzedaży pluszaków na rzecz Caritas Polska czy Teatrzyk Świeżaków. Kampania „Gang Świeżaków” została uhonorowana dwiema nagrodami w prestiżowym konkursie Effie Awards – złotą nagrodą w kategorii Retail/kanały sprzedaży i srebrną w kategorii Brand Experience.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

Read More
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause