Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
promocje

„Mikołajek i jego paczka” - premiera pięciu książek serii wyłącznie w Biedronce!

12.03.2018

Alcest, Ananiasz, Godfryd, Jadwinia i Kleofas to postaci, których przygody już 17 marca będą mogli poznać klienci Biedronki. Do wybranych sklepów trafią nowe książki z popularnej i niezwykle lubianej przez najmłodszych serii przygód niesfornego Mikołajka. Publikacje będą dostępne w sklepach Biedronka na wyłączność w cenie 11,99 zł/szt.

Zabawne perypetie łobuziaka Mikołajka cieszą się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród dzieci, ale również ich rodziców. Dla wszystkich, którzy są spragnieni przygód Mikołajka i jego paczki, Biedronka przygotowała specjalną ofertę książek, które zostaną wydane po raz pierwszy na polskim rynku.

Klienci będą mogli wybierać spośród aż pięciu dostępnych tytułów. Najmłodsi będą mogli poznać przygody koleżanek i kolegów Mikołajka: Jadwini i innych dziewczyn (które zawsze mają mnóstwo pomysłów), Alcesta (z ogromnym apetytem), Godfryda (który zawsze dostaje to, czego chce), Ananiasza (najlepszego ucznia i pupilka nauczycielki) oraz Kleofasa (czarnej owcy w klasie).
– Oferta książek dla najmłodszych stanowi niezwykle ważną część asortymentu Biedronki. Troszczymy się o to, aby literatura dziecięca dostępna w naszych sklepach, była jednocześnie atrakcyjna dla młodych odbiorców i oferowana w przystępnej cenie. Seria przygód Mikołajka cieszy się ogromną popularnością wśród dzieci, dlatego cieszymy, że jako pierwsi możemy zaproponować naszym klientom nowe tytuły, wydane po raz pierwszy na polskim rynku – podkreśla Beata Szymanowska, kupiec odpowiedzialny za ofertę książek w sieci Biedronka.
Biedronka promuje czytelnictwo
Od 2009 r. Biedronka prowadzi regularną sprzedaż książek, mając na celu wsparcie popularyzacji czytelnictwa w Polsce. W sieci funkcjonuje strefa rozrywki, do której co tydzień trafia oferta tytułów wyselekcjonowanych z uwzględnieniem najnowszych trendów literackich. Co więcej, Biedronka cyklicznie organizuje akcje promocyjne typu „Rekordowe czytanie 2 mln książek”, zachęcając tym samym Polaków do czytania. Z kolei jednym ze znaczących wydarzeń literackich jest konkurs „Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci”. Do tej pory w jego ramach ukazały się trzy książki: „Szary domek”, „Córka bajarza” i „Nieustraszony Strach na Wróble”. Zostały one entuzjastycznie przyjęte przez czytelników i sprzedały się w liczbie ponad 115 tys. egzemplarzy. Obecnie trwa czwarta edycja konkursu.
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

promocje
Read More
Informacje produktowe
Owoce i kosmetyki teraz albo nigdy w Biedronce
promocje
moja biedronka
22.06.2020
Informacje produktowe
Promocje jak nigdy. Biedronka obniża ceny do poziomu sprzed lat.
promocje
19.06.2020
Informacje produktowe
Biedronka przez trzy dni obniża ceny o połowę. Czy może być taniej?
promocje
18.06.2020
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause