Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Społeczna odpowiedzialność
zdrowie

Biedronka i Fundacja DKMS promują ideę dawstwa szpiku

21.05.2018

Sieć Biedronka wraz z Fundacją DKMS i firmą Trefl przygotowały akcję promującą ideę dawstwa szpiku kostnego. Od 25 maja w sklepach sieci Biedronka dostępne będą specjalne gry edukacyjne dla dzieci i młodzieży propagujące zdrowy styl życia. Część dochodu z ich sprzedaży zostanie przeznaczona na rejestrację nowych potencjalnych dawców szpiku kostnego w bazie prowadzonej przez Fundację DKMS Polska.

Gry „Wyścig po zdrowie”, „Na zdrowie” i „Zębolandia & Smacznego”, sygnowane logotypami Biedronki i Fundacji DKMS, poprzez zabawę edukują dzieci, jak należy właściwie się odżywiać oraz jak ważna jest aktywność fizyczna. Znajdują się w nich także informacje o działalności Fundacji oraz porady, jak łatwo zostać potencjalnym dawcą szpiku. Gry są przeznaczone dla dzieci w wieku powyżej 3 lat. Będą dostępne w Biedronce od 25 maja do 7 czerwca lub do wyczerpania zapasów, w atrakcyjnej cenie 16,99 zł/szt.

- Biedronka, jako firma odpowiedzialna społecznie, już od kilku lat wspiera Fundację DKMS, propagując wśród klientów i swoich pracowników ideę dawstwa szpiku. Podczas akcji rejestracji przeprowadzonych w sklepach i centrach dystrybucyjnych Biedronki zarejestrowało się łącznie 587 osób, z których już 6 osób zostało Dawcami rzeczywistymi i uratowało życie. Zachęcamy do zaangażowania się w aktualną akcję, a tym samym wsparcia działań Fundacji DKMS. Proponowane przez nas w tym roku gry edukacyjne dla dzieci mogą być doskonałym prezentem np. z okazji Dnia Dziecka i świetnym pomysłem na rodzinne spędzenie czasu - mówi Anetta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. relacji zewnętrznych i CSR w Jeronimo Martins Polska.

Współpraca Biedronki z Fundacją DKMS
Biedronka od 2009 roku współpracuje z Fundacją DKMS. Wspólnie organizują, m.in. Dni Dawcy w oddziałach firmy czy akcje rejestracji potencjalnych dawców przez internet wśród pracowników Biedronki i jej klientów. Od 2014 r. Jeronimo Martins Polska przekazało na rzecz Fundacji DKMS 300 tys. zł. Dzięki wsparciu finansowemu pokryto koszty rejestracji i badania 1111 nowych potencjalnych Dawców szpiku i komórek macierzystych.

W sklepach sieci dostępne były już wcześniej produkty promujące działania Fundacji DKMS i dawstwo szpiku kostnego. W 2015 roku do sprzedaży trafiły koce i poduszki duetu projektantów Paprocki&Brzozowski, a rok wcześniej specjalnie zaprojektowane przez nich koce walentynkowe. Każdy z produktów był opatrzony banderolą zawierającą informację o bazie dawców Fundacji DKMS Polska.

Więcej informacji na temat oferty sieci Biedronka można znaleźć na stronie internetowej: www.biedronka.pl.

Więcej informacji o idei dawstwa szpiku i działalności Fundacji DKMS Polska: www.dkms.pl
 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

zdrowie
Read More
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka i Caritas jadą razem na piknik
Konkursy z nagrodami, zabawy edukacyjne, skoki na trampolinie, koncerty, quizy, zajęcia z żonglerki, warsztaty origami… od atrakcji na tegorocznych piknikach Biedronki i Caritas „Bądźmy razem” może zakręcić się w głowie. Seria odbywających się w całej Polsce festynów rod...
zdrowie
edukacja
16.05.2019
Read More
Społeczna odpowiedzialność
Doktor Biedronka wiosną znowu w akcji
„Pora zadbać o zdrowie” to tegoroczne hasło prozdrowotnego programu Biedronki, za pośrednictwem którego sieć przypomina swoim pracownikom, jak ważne są badania profilaktyczne. W jego ramach od kwietnia do końca lipca br. pracownicy sklepów i centrów dystrybucyjnych mogą ...
hr
zdrowie
24.04.2019
Read More
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka aktywna w debacie o zdrowym stylu życia najmłodszych
IV Narodowy Kongres Żywieniowy Instytutu Żywności i Żywienia, organizowany w dniach 25-26 stycznia br., będzie okazją do zaprezentowania zmodyfikowanej Piramidy Zdrowego Żywienia i Aktywności Fizycznej dzieci i młodzieży. Pierwszego dnia odbędą się wykłady eksperckie, a ...
edukacja
zdrowie
24.01.2019
Read More
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause