Biedronka ruszyła z kolejną odsłoną oferty szkolnej. Od 20 sierpnia w ramach akcji „Piątka na powitanie. Wszystko do szkoły!” nabyć można jeszcze więcej modnych artykułów, akcesoriów i gadżetów szkolnych oraz biurowych. Karty podarunkowe na wyprawki lub wsparcie dla innych można też wygrać w konkursach organizowanych wspólnie z markami Colgate i NIVEA.
– Drugą część oferty szkolnej przygotowaliśmy szczególnie z myślą o młodzieży i studentach. Proponujemy mnóstwo produktów marki Kayet do pisania, liczenia i przechowywania oraz artykuły biurowe z modnymi motywami, w kolorach pastelowych lub energetycznego złota i odblasków. Ofertę wspiera kampania marketingowa prowadzona w telewizji, radiu i na portalach społecznościowych – mówi Dorota Sulinowska z działu marketingu sieci Biedronka.
W pierwszej odsłonie akcji szkolnej klienci najchętniej wybierali produkty marki Kayet, szczególnie zeszyty A5 60 kartkowe oraz drewniane kredki Bambino. Teraz mogą być również m.in. wysokiej jakości zeszyty A4, kołozeszyty z linijką, kołobruliony marki Kayet University (wszystkie po 12,99zł/szt.). Dostępne będą także przybory szkolne marki Kayet, takie jak: korektory, kleje i taśmy dekoracyjne (5,99 zł/opak.), finezyjne długopisy z kolorowymi wkładami i zabawną końcówką w różnych wzorach (5,99 zł/opak.) oraz gama akcesoriów w topowych odcieniach, jak np. pastelowe spinacze, klipsy, magnesy, zakreślacze, karteczki samoprzylepne lub naklejki (4,99 zł/szt. lub opak.). Do nauki mogą posłużyć także drewniane stempelki (dostępne w zestawach z literkami, napisami, emotikonami albo fantazyjnymi wzorami typu mandala w cenie 16,99 zł/opak.).
Na klientów czekają też dwa konkursy. „Myj zęby na piątkę” to propozycja marki Colgate, gdzie wygrać można karty podarunkowe o wartości aż 1000 zł każdy albo hulajnogi i zestawy produktów do mycia zębów. Wystarczy nabyć w Biedronce dowolny produkt marki Colgate: pastę lub szczoteczkę do zębów, płyn do płukania jamy ustnej i odpowiedzieć na pytanie „Jak dbać o zdrowy uśmiech w szkole?”. Nagrodzone zostaną najbardziej oryginalne i kreatywne odpowiedzi.
Z kolei NIVEA – jako marka, która od wielu lat ma troskę wpisaną w filozofię swojego działania – dodatkowo zachęca do wspierania Rodzinnych Domów Dziecka. W ramach specjalnej akcji „Wyprawka 1 klasa” 1 zł z każdego produktu tej marki zakupionego w sklepach Biedronka: żelu pod prysznic, szamponu, dezodorantu, płynu do demakijażu lub mleczka nawilżającego NIVEA przekaże do wybranych ośrodków z całej Polski na zakup przyborów szkolnych, odzieży i obuwia dla podopiecznych tych placówek.
Pełna oferta szkolna, warunki udziału w konkursach oraz ich regulaminy dostępne są na stronie http://www.biedronka.pl/pl.
W pierwszej odsłonie akcji szkolnej klienci najchętniej wybierali produkty marki Kayet, szczególnie zeszyty A5 60 kartkowe oraz drewniane kredki Bambino. Teraz mogą być również m.in. wysokiej jakości zeszyty A4, kołozeszyty z linijką, kołobruliony marki Kayet University (wszystkie po 12,99zł/szt.). Dostępne będą także przybory szkolne marki Kayet, takie jak: korektory, kleje i taśmy dekoracyjne (5,99 zł/opak.), finezyjne długopisy z kolorowymi wkładami i zabawną końcówką w różnych wzorach (5,99 zł/opak.) oraz gama akcesoriów w topowych odcieniach, jak np. pastelowe spinacze, klipsy, magnesy, zakreślacze, karteczki samoprzylepne lub naklejki (4,99 zł/szt. lub opak.). Do nauki mogą posłużyć także drewniane stempelki (dostępne w zestawach z literkami, napisami, emotikonami albo fantazyjnymi wzorami typu mandala w cenie 16,99 zł/opak.).
Na klientów czekają też dwa konkursy. „Myj zęby na piątkę” to propozycja marki Colgate, gdzie wygrać można karty podarunkowe o wartości aż 1000 zł każdy albo hulajnogi i zestawy produktów do mycia zębów. Wystarczy nabyć w Biedronce dowolny produkt marki Colgate: pastę lub szczoteczkę do zębów, płyn do płukania jamy ustnej i odpowiedzieć na pytanie „Jak dbać o zdrowy uśmiech w szkole?”. Nagrodzone zostaną najbardziej oryginalne i kreatywne odpowiedzi.
Z kolei NIVEA – jako marka, która od wielu lat ma troskę wpisaną w filozofię swojego działania – dodatkowo zachęca do wspierania Rodzinnych Domów Dziecka. W ramach specjalnej akcji „Wyprawka 1 klasa” 1 zł z każdego produktu tej marki zakupionego w sklepach Biedronka: żelu pod prysznic, szamponu, dezodorantu, płynu do demakijażu lub mleczka nawilżającego NIVEA przekaże do wybranych ośrodków z całej Polski na zakup przyborów szkolnych, odzieży i obuwia dla podopiecznych tych placówek.
Pełna oferta szkolna, warunki udziału w konkursach oraz ich regulaminy dostępne są na stronie http://www.biedronka.pl/pl.