Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
promocje

Gratka dla braci czytelniczej – nominowani do Nike 2018 w Biedronce

08.10.2018

Kochającym literaturę nie trzeba tłumaczyć, co to takiego Nagroda Literacka Nike. Miłośnicy czytania czekają na werdykt jury, które wybiera najlepszą książkę minionego roku. Informacje te śledzi też Biedronka i w tym roku wprowadza do swej oferty trzy tytuły nominowane do najważniejszego wyróżnienia literackiego w Polsce. Oferta książek w cenie 24,99 zł/szt. wchodzi do sprzedaży 8 października.

Dzień po ogłoszeniu zwycięzcy Nike, do sprzedaży w sklepach sieci Biedronka trafiły trzy książki nominowane w tym roku do tej nagrody. W ofercie sieci znalazły się:
  • zbiór opowiadań Pawła Sołtysa „Mikrotyki”,
  • „Foucault w Warszawie” Remigiusza Ryzińskiego,
  • „Nie hańbi!” Olgi Gitkiewicz.
– Biedronka konsekwentnie kreuje modę na książki – stale rozwija ofertę tytułów, kładzie też duży nacisk na popularyzację czytelnictwa. Od lat śledzimy więc tytuły nominowane do Nagrody Literackiej Nike i wprowadzamy na nasze półki wybrane pozycje. Chcemy oferować naszym klientom jak najciekawszy asortyment książek – mówi Bartłomiej Jarzyna, kupiec odpowiedzialny za ofertę książek w Biedronce.
Regularną sprzedaż książek sieć Biedronka prowadzi od 2009 r. W sklepach powstała wówczas strefa Rozrywki, do której co tydzień, trafia specjalnie wyselekcjonowana oferta tytułów – od najświeższych bestsellerów po klasyki literatury polskiej i światowej.
Sieć Biedronka podejmuje również szereg działań popularyzujących czytelnictwo – np. od 2015 r. organizuje konkurs na książkę dla dzieci „Piórko”. Także akcja  lojalnościowa „Gang Słodziaków” i książka wprowadzona w jej ramach zachęca do rodzinnego czytania. Biedronka angażuje się też w ogólnopolskie wydarzenia promujące czytelnictwo, np. w projekt „Książka na św. Jana”, zainicjowany przez Press Club Polska. 14 i 15 września sieć w 48 sklepach w 14 miastach prowadziła „Ostry Dyżur Literacki”. Dzieci, biorące udział w akcji, otrzymywały od eksperta Fundacji „Czas Dzieci” symboliczną receptę na książkę, dopasowaną do ich wieku i zainteresowań.

Więcej szczegółów na temat oferty sieci Biedronka można znaleźć na stronie www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

promocje
Read More
Informacje produktowe
Owoce i kosmetyki teraz albo nigdy w Biedronce
promocje
moja biedronka
22.06.2020
Informacje produktowe
Promocje jak nigdy. Biedronka obniża ceny do poziomu sprzed lat.
promocje
19.06.2020
Informacje produktowe
Biedronka przez trzy dni obniża ceny o połowę. Czy może być taniej?
promocje
18.06.2020
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause