Home Link" target="_blank">Home
Facebook Link" target="_blank">
  • Press Releases
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
  • Search
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Home
Search
  • Press Releases
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Contact For Media
  • Contact For Clients Link" target="_blank">Contact For Clients
  • Virtual Tour
  • About Us Link" target="_blank">About Us
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe
promocje

Pełnia sezonu na winogrona z Vale da Rosa w Biedronce.

16.10.2018

Winogrona to jedne z najpopularniejszych owoców sezonowych. W 2017 klienci Biedronki kupili ponad 41 mln kg winogron, o blisko 30% więcej niż rok wcześniej. Sieć nieustannie rozwija ofertę, w której już od 15 października br. dostępne są portugalskie winogrona bezpestkowe Crimson z Vale da Rosa. Ich walory zachwala w spocie TV Joanna Wojciechowska, kupiec z Biedronki.

Sieć Biedronka, w ramach Grupy Jeronimo Martins, od wielu lat współpracuje z uznanym portugalskim producentem winogron z Vale da Rosa, którego specjalnością są słodkie stołowe winogrona. Dzięki tej kooperacji w sklepach sieci już od poniedziałku 15 października br. można nabyć wyjątkowo słodkie, bezpestkowe winogrona Crimson w promocyjnej cenie – 6,99 zł za opakowanie 500g.
– Portugalskie winogrona z Vale da Rosa dojrzewają pod specjalnym zadaszeniem, które tworzy unikalny mikroklimat. To dzięki tym specjalnym warunkom i aż 250 dniom słońca dojrzewają dłużej i są słodsze. Po prostu smakują jak winogrona – mówi Joanna Wojciechowska, kupiec odpowiedzialny za ofertę owoców w Biedronce.
Wprowadzeniu do oferty sieci Biedronka winogron bezpestkowych Crimson z Vale da Rosa towarzyszy kampania marketingowa prowadzona od 15 do 31 października br. w stacjach telewizyjnych, radiowych i internecie. Jej głównym przekazem jest hasło „W Biedronce znamy się na warzywach i owocach”. Agencją odpowiedzialną za realizację kampanii jest Duda Polska. Spot telewizyjny wyprodukowało studio filmowe OTO. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
Winogrona dostępne są w asortymencie sieci Biedronka przez cały rok. Są to zarówno odmiany jasne, ciemne, jak i różowe – sprzedawane na wagę lub w opakowaniach. Spośród dostępnych odmian największą popularnością wśród klientów latem cieszą się winogrona jasne pestkowe Italia z Włoch, a zimą – różowe pestkowe Red Globe z Ameryki Południowej. Aby zapewnić wysoką jakość oferowanych owoców, niezależnie od pory roku, sieć współpracuje z dostawcami winogron z Włoch, Portugalii i Grecji, a w sezonie zimowym także z Chile, Peru i RPA. Do sklepów transportowane są zawsze w warunkach chłodniczych, co gwarantuje ich odpowiednią świeżość i trwałość. Więcej informacji o aktualnej ofercie można znaleźć na stronie: www.biedronka.pl.
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

promocje
Read More
Informacje produktowe
Owoce i kosmetyki teraz albo nigdy w Biedronce
promocje
moja biedronka
22.06.2020
Informacje produktowe
Promocje jak nigdy. Biedronka obniża ceny do poziomu sprzed lat.
promocje
19.06.2020
Informacje produktowe
Biedronka przez trzy dni obniża ceny o połowę. Czy może być taniej?
promocje
18.06.2020
Follow Us
Facebook Link" target="_blank">
Home
Newsroom
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Contact For MediaContact For Clients Link" target="_blank">Contact For ClientsMultimediaAbout Us Link" target="_blank">About Us
GDPR Clause