strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Copy as Plain Text
Share

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje produktowe
promocje

Pstrąg na talerzu? Złap go na zdrowie!

15.11.2018

Złap pstrąga na zdrowie! to hasło kampanii promocyjnej i edukacyjnej zachęcającej do spożycia tej ryby, pochodzącej z lokalnych gospodarstw akwakultury. Jedzenie pstrąga pozytywnie wpływa na nasze zdrowie – jest on bowiem unikalnym źródłem kwasów omega-3. Kupując pstrągi z naszych akwakultur przyczyniamy się też do ochrony ryb dziko żyjących, których zasoby są ograniczone, oraz rozwoju lokalnej gospodarki. Kampanię realizuje Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z partnerem handlowym – siecią Biedronka.

W Unii Europejskiej średnie roczne spożycie ryb wynosi 23,1 kg na osobę, a w Polsce to tylko 12,5 kg na osobę. Dlatego Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych oraz sieć Biedronka postanowili zachęcić Polaków do częstszej ich konsumpcji – zwłaszcza pochodzących z czystych wód naszych stawów zdrowych i smacznych pstrągów.

- Pstrąg hodowlany pochodzący od polskich dostawców to jeden z niewielu gatunków ryb, który może być dostępny dla klientów przez cały rok w bardzo wysokiej jakości. Dodatkową wartością jest to, że ryby z akwakultury znajdującej się w pobliżu naszego miejsca zamieszkania zawsze będą najświeższe, a ich smak i jakość zbliżone do pstrągów żyjących w naturze. Właśnie takie świeże pstrągi codziennie pod ręką mają klienci sklepów Biedronka – mówi Łukasz Łamejko, menadżer ds. kontroli jakości produktów świeżych Jeronimo Martins Polska S.A.

- Pstrąg ma niezwykle delikatne mięso, które można przyrządzić w wielu wariantach smakowych. Warto je jeść, ponieważ jest unikalnym źródłem kwasów omega-3. Zjadając 100 gramów pstrąga, dostarczamy organizmowi zalecaną dzienną dawkę witamin A D, E, B12 i kwasu foliowego. Pstrąg jest także bogatym źródłem fosforu, selenu, cynku i jodu. Mimo postępu technologicznego hodowla pstrąga jest jedną z najdłużej trwających. Nie da się przyspieszyć wzrostu ryb, dlatego od 30 lat proces ten trwa tyle samo, co mocno wpływa na bezpieczeństwo produkowanej żywności – mówi Ziemowit Pirtań ze Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych.

Jak Polacy kupują ryby?
Według badania zrealizowanego dla sieci Biedronka w maju 2018 r. przez agencję Nielsen, zwykle kupujemy ryby po wcześniejszym zaplanowaniu takiego zakupu, a spożywamy je raz w tygodniu, najczęściej w piątki. Część klientów z góry wie, jaki gatunek ryby chciałaby nabyć, ale ich końcowa decyzja zależy od trzech czynników: dostępności produktów, ich jakości, aktualnych cen i promocji. Niska cena nie jest jednak najważniejszym czynnikiem wyboru – Polacy są w stanie zapłacić więcej za lepszą jakość, a promocja jest głównie zachętą do nieplanowanych zakupów. Najchętniej kupowane przez Polaków ryby to: łosoś, dorsz, makrela, pstrąg, śledź oraz karp. Na tę ostatnią rybę decydujemy się jedynie sezonowo.

Złap pstrąga na zdrowie!
Kampanię Złap pstrąga na zdrowie! promuje 30-sekundowy spot, emitowany w głównych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN i Polsat oraz należących do tych stacji kanałach tematycznych. Można go też obejrzeć w serwisie YouTube na oficjalnych kanałach Stowarzyszenia Producentów Ryb Łososiowatych oraz sieci Biedronka. Na spocie tym widać staw, w którym pływają pstrągi. Słyszymy, że prosto w nasze ręce, z czystych wód naszych stawów, trafiają pstrągi smaczne i łatwe do przyrządzenia, będące źródłem białka i najcenniejszych kwasów tłuszczowych omega-3. Agencją odpowiedzialną za kampanię jest Duda Polska, a za planowanie i zakup mediów – Media Group.

Materiały promujące kampanię Złap pstrąga na zdrowie! znaleźć można w sklepach Biedronka, na naczepach samochodów dostawczych należących do sieci oraz na billboardach umieszczonych na sklepach Biedronka.

Sieć Biedronka to 2850 sklepów w ponad 1000 polskich miast i miejscowości. Współpracuje z ponad 600 polskimi dostawcami i zatrudnia ponad 65 tys. pracowników. Każdego dnia Biedronkę odwiedza 4 mln klientów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w niskich cenach. Właścicielem sieci Biedronka jest Jeronimo Martins Polska. S.A.

Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych jest profesjonalną organizacją społeczno-branżową zrzeszającą producentów pstrąga w Polsce. Organizacja powstała w 2007 r., od początku biorąc sobie za cel aktywne i realne działanie na rzecz rozwoju branży.

 
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Download as

PDF
DOCX

Share

promocje
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Owoce i kosmetyki teraz albo nigdy w Biedronce
moja biedronka
promocje
22.06.2020
Informacje produktowe
Promocje jak nigdy. Biedronka obniża ceny do poziomu sprzed lat.
promocje
19.06.2020
Informacje produktowe
Biedronka przez trzy dni obniża ceny o połowę. Czy może być taniej?
promocje
18.06.2020
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
GDPR Clause