Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Kopiuj tekst
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne
Akcje lojalnościowepromocje

Już kilkaset tysięcy klientów Biedronki „wykleiło” sobie książkę o Słodziakach

15.04.2019

Klienci Biedronki ruszyli na wielkie świąteczne zbiory. W ramach akcji „Wielkanocna wyklejanka” kolekcjonowali naklejki, które uprawniają do otrzymania za darmo trzeciej części książki o przygodach Słodziaków albo 15-procentowego rabatu na zakupy. Popularność akcji jest ogromna: na tydzień przed końcem zbierania naklejek, który finalnie upłynął 14 kwietnia, do wymiany punktów na książki uprawnionych było już kilkaset tysięcy klientów sieci. 15 kwietnia w Biedronce rozpoczyna się wydawanie książek. Tego dnia klienci zyskują też możliwość skorzystania z rabatu na wielkanocne zakupy.

„Wielkanocna wyklejanka” trwa od 4 marca br. Dzięki niej klienci, robiąc bieżące zakupy w Biedronce, zbierali naklejki. Zyskać mogli rabat 15 proc. na przedświąteczne zakupy oraz książkę „Zamieszanie na leśnej polanie, czyli kolejne przygody Gangu Słodziaków”.
– Zależy nam na tym, by wplatać do naszych akcji walor edukacyjny. Zadaniem Słodziaków było zachęcenie dorosłych do wspólnego czytania z dziećmi. Udało się! Podczas ostatniej akcji lojalnościowej dwie książki o Słodziakach trafiły do miliona klientów. Tym razem spodziewamy się również rekordowej popularności trzeciej części książki, bowiem na tydzień przed zakończeniem zbierania naklejek, kilkaset tysięcy osób było już uprawnionych do jej odbioru. Liczba ta z pewnością jeszcze wzrośnie – mówi Piotr Szymanowicz, starszy menedżer ds. marketingu w Jeronimo Martins Polska S.A.
Promocyjna kampania z książką o Słodziakach nie jest jedynym pomysłem Biedronki na promocję czytelnictwa: sieć co tydzień wprowadza nowe książki do oferty czy regularnie organizuje akcje specjalne w tej kategorii. Biedronka stworzyła też konkurs literacki Piórko. Nagroda Biedronki za książkę dla dzieci, w efekcie którego rozdystrybuowano już ponad 130 tys. książek dla dzieci. Dzięki tym staraniom w ciągu ostatnich trzech lat, Biedronka rocznie sprzedawała ok. 12 mln egzemplarzy książek. To imponujący wynik, biorąc pod uwagę najnowsze badania czytelnictwa Biblioteki Narodowej, według których tylko 37 proc. Polaków w ciągu ostatniego roku sięgnęło po minimum jedną książkę[i].
Zasady „Wielkanocnej wyklejanki
Użytkownicy karty Moja Biedronka mogli zbierać naklejki uprawniające do odbioru książek o Słodziakach od 4 marca do 14 kwietnia. Klienci otrzymywali je – jednorazowo aż 3 sztuki – przy kasie, robiąc zakupy weekendowe, od piątku do niedzieli, za co najmniej 69 zł. Posiadacze 15 naklejek, nową opowieść o Słodziakach będą mogli odebrać z kartą Moja Biedronka od 15 do 27 kwietnia br. lub do wyczerpania zapasów.
W tym samym terminie klienci Biedronki zbierali też naklejki – wielkanocne jajeczka na przedświąteczny rabat na zakupy. Przy zakupach za minimum 69 zł, bez względu na dzień tygodnia, klient otrzymywał jedną naklejkę-jajeczko. 15 zebranych naklejek to 15 procent jednorazowej zniżki (maksymalnie 75 zł). Zakupy z rabatem będzie można zrobić w dniach 15-20 kwietnia br.  
Więcej szczegółów i regulamin akcji, zawierający m.in. wyłączenia, można znaleźć w sklepach i na stronie www.biedronka.pl/wyklejanka.
 

[i] Źródło: https://www.bn.org.pl/download/document/1553593649.pdf

Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Akcje lojalnościowepromocje
Czytaj więcej
Informacje produktowe
W Biedronce pomysły na prezenty od serca dla wszystkich pań
Najlepsze życzenia z okazji Święta Kobiet składa Biedronka wszystkim paniom, a wszystkich klientów, bez względu na płeć, zaprasza na zakupy. Z okazji 8 marca w ofercie sieci znajdą oni szeroki wybór kwiatów ciętych, w doniczkach oraz roślinne kompozycje ozdobne w szklany...
promocje
Akcje lojalnościowe
06.03.2019
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Biedronka urządza święta wielkanocne nawet z 15-procentowym rabatem!
Jak przygotować najlepszy wielkanocny barszcz albo namalować piękną pisankę? Od tego ekspertami są klienci Biedronki. Natomiast sieć zadba o to, w czym specjalizuje się od lat: szeroką ofertę produktów najwyższej jakości, idealnych na świąteczne stoły. W tym roku Biedro...
Akcje lojalnościowe
promocje
04.03.2019
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Druga odsłona Słodziaków jesiennym hitem Biedronki
Gang Słodziaków podbił serca klientów sieci Biedronka – pierwsza książka znalazła się już w rękach 560 tys. osób. Wielu z nich z wypiekami na twarzy przeczytało niezwykłą książkę opisującą przygody sympatycznej paczki przyjaciół, żałując po skończonej lekturze, że była o...
promocje
Akcje lojalnościowe
07.11.2018
Czytaj więcej
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO