Październik w tym roku to gorący okres w Biedronce. Co tydzień nowe placówki będą otwierać się w całej Polsce. Na klientów z okazji otwarć czekać będą produkty w niskich cenach, degustacje i inne dodatkowe atrakcje.
Współcześnie klient od nowoczesnej sieci handlowej oczekuje nie tylko dużego asortymentu, ale również zastosowania innowacyjnych rozwiązań usprawniających zakupy. Z każdym tygodniem staramy się otwierać nowe placówki lub te które zmodernizowaliśmy do najnowszego standardu. Sklepy, które uruchamiamy zyskują nowe oblicze, są jeszcze bardziej przestronne i intuicyjne dla klientów. Każdemu otwarciu towarzyszą duże rabaty, a po zakupach zapraszamy naszych klientów na degustacje kawy, ciast czy pieczywa. Nie zapominamy również o najmłodszych – dla nich przygotowujemy balony i animacje.
Szymon Sochacki, dyrektor ds. marketingu operacyjnego w sieci Biedronka
