Kolejna odsłona akcji Gang Słodziaków i kolejne rekordy. W tej edycji sieć Biedronka wydała ponad 7,2 mln maskotek. Niesłabnącą popularnością cieszą się również przygody biedronkowych bohaterów spisane na kartach książki „Przyjaciele mogą wiele, czyli magia z leśnej polany. Gang Słodziaków”, która trafiła do ponad 620 tys. klientów w całej Polsce! A to jeszcze nie koniec – w Biedronce od 2 grudnia zakupić można grę dla dzieci Milionerzy w wydaniu słodziakowym, które może się stać idealnym prezentem mikołajkowym lub pod choinkę.
![Biedronka_Gra Milionerzy.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/168079/large-6e6d0d8d2d9c885b4430306963e371df.jpg)
![Biedronka_Słodziak_Sarenka_1.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/168081/large-6d47f02747fd59aef2686ff579f2d261.jpg)
![Gang Słodziaków 2_książka.jpg](https://prowly-uploads.s3.eu-west-1.amazonaws.com/uploads/8222/assets/168078/original-4d40ab4dfdadc90c6175fbec2b697b15.jpg)
Jak połączyć ważne idee i przekonać do nich dzieci, jednocześnie nie zanudzając ich? Wydaje się, że znaleźliśmy na to idealny sposób! Nasza akcja łączy zabawę z celami edukacyjnymi, takimi jak promowanie czytelnictwa i ekologii. Teraz do oferty wprowadzamy dodatkowo grę Milionerzy i również mamy nadzieję, że Słodziaki z jej pomocą zachęcą dzieci do odkrywania świata
Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka