Sieć Biedronka już od 25 lat dba o jak najwyższą satysfakcję swoich klientów, będąc pionierem w zakresie standardów jakości obsługi. Kolejnym krokiem jest wprowadzanie w Polsce stanowiska Rzecznika Klienta, które obejmie Magdalena Koralewska z misją wspierania klientów Biedronki. To pierwsza taka inicjatywa w polskiej branży handlu detalicznego, która podkreśla znaczenie relacji z klientami.
Klienci są głównym powodem, dla którego istniejemy i to oni decydują o sukcesie naszej firmy. Dlatego, aby zagwarantować im jak najwyższy poziom zadowolenia, robimy absolutnie wszystko, żeby profesjonalizować obsługę klienta w naszych sklepach oraz w ramach istniejących struktur dedykowanych do obsługi klienta, a także w świadomości każdego z pracowników podczas wykonywania codziennych obowiązków.
Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins Group
Uważam, że relacje oparte na zaufaniu i bliskości z klientami to podstawa w handlu. Dlatego cieszę się, że jako Rzecznik Klienta będę ich głosem. Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi. Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce. Dzięki temu nawet pojedyncze głosy będą realnie przyczyniać się do jeszcze wyższych standardów obsługi w całej sieci
Magdalena Koralewska, Rzecznik Klienta w Polsce
Korzystając z 15 lat nauki, doświadczenia i spostrzeżeń z naszej działalności w Portugalii, teraz wprowadzamy to samo stanowisko dedykowane klientom Biedronki. Co jeszcze bardziej wzmocni i tak silne relacje z klientami sieci. Ta decyzja jest również dowodem niezwykle ważnej roli Biedronki w grupie Jeronimo Martins i rosnących oczekiwaniach naszych klientów w Polsce. Jestem pewna, że Magdalena i jej nowa rola wniosą pozytywny wkład w codzienne funkcjonowanie sieci i umożliwią wprowadzenie zmian strukturalnych z korzyścią dla klientów Biedronki
Inês Ribeiro de Carvalho, Rzecznik Klienta całej grupy Jeronimo Martins.
Jak skontaktować się z Rzecznikiem Klienta w Polsce:

Instrukcja dla klientów Biedronki jak skorzystać z pomocy Rzecznika Klienta.