Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Biedronka prezentuje nową twarz relacji z klientami w przełomowej inicjatywie dla rynku detalicznego
Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje korporacyjne
innowacje

Biedronka prezentuje nową twarz relacji z klientami w przełomowej inicjatywie dla rynku detalicznego

25.02.2020

Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Sieć Biedronka już od 25 lat dba o jak najwyższą satysfakcję swoich klientów, będąc pionierem w zakresie standardów jakości obsługi. Kolejnym krokiem jest wprowadzanie w Polsce stanowiska Rzecznika Klienta, które obejmie Magdalena Koralewska z misją wspierania klientów Biedronki. To pierwsza taka inicjatywa w polskiej branży handlu detalicznego, która podkreśla znaczenie relacji z klientami.

Codziennie ponad 3.000 sklepów sieci Biedronka zlokalizowanych w całej Polsce odwiedza ponad 4 miliony klientów. Chcąc budować jeszcze lepsze relacje, Biedronka z własnej inicjatywy powołała Rzecznika Klienta. Po raz pierwszy w historii polska sieć handlowa oddaje do dyspozycji klientów konkretną osobę, której rolą jest reprezentowanie ich głosu.

Klienci są głównym powodem, dla którego istniejemy i to oni decydują o sukcesie naszej firmy. Dlatego, aby zagwarantować im jak najwyższy poziom zadowolenia, robimy absolutnie wszystko, żeby profesjonalizować obsługę klienta w naszych sklepach oraz w ramach istniejących struktur dedykowanych do obsługi klienta, a także w świadomości każdego z pracowników podczas wykonywania codziennych obowiązków.

Pedro Soares dos Santos, prezes Jeronimo Martins Group

Rzecznikiem Klienta Biedronki została Magdalena Koralewska, która od ponad 20 lat związana jest z firmą. Jest dostępna dla wszystkich klientów sieci Biedronka w Polsce jako najwyższa instancja, do której mogą zgłosić się ze swoimi zapytaniami lub sugestiami po wyczerpaniu kontaktu z kierownikiem sklepu i Biurem Obsługi Klienta sieci Biedronka, funkcjonującym od 2008 roku. Magdalena Koralewska zdobywała doświadczenie zawodowe pracując m.in. w departamencie HR, co pozwoliło jej na dogłębne poznanie zasad funkcjonowania sieci Biedronka, jej struktur oraz kluczowych kontaktów w firmie.

Uważam, że relacje oparte na zaufaniu i bliskości z klientami to podstawa w handlu. Dlatego cieszę się, że jako Rzecznik Klienta będę ich głosem. Mogę zagwarantować pełną otwartość na dialog i dogłębną analizę każdej sprawy, która do mnie trafi. Moje stanowisko jest niezależne od struktur Biedronki, ale chcę by efektem mojej pracy były również strukturalne zmiany w Biedronce. Dzięki temu nawet pojedyncze głosy będą realnie przyczyniać się do jeszcze wyższych standardów obsługi w całej sieci

Magdalena Koralewska, Rzecznik Klienta w Polsce

Klienci zazwyczaj w pierwszej kolejności kierują swoje pytania do kierownika sklepu Biedronka. Co ważne, aby mogli skorzystać z pomocy Rzecznika Klienta, powinni najpierw skierować swoją sprawę do Biura Obsługi Klienta. Jeżeli zgłaszający uzna, że zaproponowane przez BOK rozwiązanie nie jest dla niego satysfakcjonujące, wtedy może skontaktować się z Rzecznikiem za pośrednictwem przygotowanego w języku polskim formularza, w którym należy podać numer sprawy nadany wcześniej przez BOK.
Stanowisko Rzecznika Klienta w Polsce jest niezależne od struktur operacyjnych Biedronki, ponieważ raportuje on bezpośrednio do działającego od 2005 roku Rzecznika Klienta całej Grupy Jeronimo Martins.

Korzystając z 15 lat nauki, doświadczenia i spostrzeżeń z naszej działalności w Portugalii, teraz wprowadzamy to samo stanowisko dedykowane klientom Biedronki. Co jeszcze bardziej wzmocni i tak silne relacje z klientami sieci. Ta decyzja jest również dowodem niezwykle ważnej roli Biedronki w grupie Jeronimo Martins i rosnących oczekiwaniach naszych klientów w Polsce. Jestem pewna, że Magdalena i jej nowa rola wniosą pozytywny wkład w codzienne funkcjonowanie sieci i umożliwią wprowadzenie zmian strukturalnych z korzyścią dla klientów Biedronki

Inês Ribeiro de Carvalho, Rzecznik Klienta całej grupy Jeronimo Martins.

Jak skontaktować się z Rzecznikiem Klienta w Polsce:

Instrukcja dla klientów Biedronki jak skorzystać z pomocy Rzecznika Klienta.

Instrukcja dla klientów Biedronki jak skorzystać z pomocy Rzecznika Klienta.

Więcej informacji na stronie Biura Rzecznika Klienta
Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

innowacje
Załączniki
POSTER_Biedronka_Infographics_540_763_nowa_wersja.jpg
jpg
Pobierz
Ombudsman_instrukcja.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Biedronka wspiera małych producentów
innowacje
marki producenckie
16.04.2020
Informacje korporacyjne
W Biedronce limity na transakcje zbliżeniowe bez PIN podniesione do 100 zł
innowacje
sklepy
20.03.2020
Rozwój sieci
W kolejnych sześciu miastach zrobisz zakupy w Biedronce przez smartfona
innowacje
sklepy
22.04.2020
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO