strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje produktowe

Nowy spot Biedronki: Wielkanoc bliska nawet na odległość

08.04.2020

Wielkanoc to szczególny czas, pełen rodzinnego ciepła i wspólnych chwil. Wie o tym Biedronka, która, jak co roku, zachęca do spędzenia świąt w rodzinnym gronie. W tegorocznym spocie wielkanocnym pokazuje jednak, że także bez wychodzenia z domu można spędzić święta przy wspólnym stole. Dowodem na to jest najnowszy spot wielkanocny sieci, który został zrealizowany w niecodzienny sposób: casting, reżyseria i produkcja odbywały się on-line.

W nowym spocie największa sieć handlowa w Polsce przekonuje, że pomimo odległości nadal możemy być blisko siebie, wykorzystując zdobycze technologii. Tym samym Biedronka zachęca Polaków, aby podczas zbliżających się świąt pozostali w domu, dbając o bezpieczeństwo swoich najbliższych. W innowacyjnym spocie sieć udowadnia, że rozłąka nie oznacza, że święta musimy spędzić samotnie. Dowodem na to jest realizacja projektu, który powstał zgodnie z najnowszymi regulacjami i zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Casting na obsadę kampanii odbył się w sposób zdalny, podobnie jak prace reżyserskie. Aktorzy nagrali siebie oraz swoje rodziny w domach, przy użyciu telefonów, samodzielnie tworząc scenerię i wybierając dla siebie stroje. Montaż także odbywał się zdalnie, podobnie jak praca produkcyjna i postprodukcyjna. Dzięki temu Biedronka stworzyła emocjonalny spot wielkanocny, który powstał „na odległość”.

Biedronka jak zawsze jest blisko Polaków i ich rodzin, również podczas przygotowań do świąt wielkanocnych. W tegorocznym spocie chcieliśmy pokazać Polakom, że nawet w trudnym czasie, możliwe jest dzielenie się rodzinnym ciepłem w gronie najbliższych. Pokazując w kampanii niecodzienny, wirtualny sposób na spędzenie Wielkanocy i realizując w ten sposób samą kampanię, chcemy zachęcić wszystkich klientów, aby tegoroczne święta spędzili w bezpieczny sposób – bez wychodzenia z domu, ale nadal w gronie najbliższych, dzieląc się tym co najlepsze w nas samych

Dorota Wrotek, dyrektor ds. komunikacji marketingowej

Wielkanocna kampania Biedronki emitowana będzie do 13 kwietnia w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2 oraz w stacjach tematycznych. Spot został przygotowany przez agencję DUDA Polska.  

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Usługa „Płać kartą i wypłacaj” dostępna już w 2 tysiącach sklepów sieci Biedronka
20.03.2023
Informacje produktowe
Imponujące 20 milionów wizyt w sklepie Biedronka Home
16.03.2023
Informacje produktowe
10 milionów nagród do wygrania w Biedronkoloterii
13.03.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO