Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Nowy spot Biedronki: Wielkanoc bliska nawet na odległość

08.04.2020

Wielkanoc to szczególny czas, pełen rodzinnego ciepła i wspólnych chwil. Wie o tym Biedronka, która, jak co roku, zachęca do spędzenia świąt w rodzinnym gronie. W tegorocznym spocie wielkanocnym pokazuje jednak, że także bez wychodzenia z domu można spędzić święta przy wspólnym stole. Dowodem na to jest najnowszy spot wielkanocny sieci, który został zrealizowany w niecodzienny sposób: casting, reżyseria i produkcja odbywały się on-line.

W nowym spocie największa sieć handlowa w Polsce przekonuje, że pomimo odległości nadal możemy być blisko siebie, wykorzystując zdobycze technologii. Tym samym Biedronka zachęca Polaków, aby podczas zbliżających się świąt pozostali w domu, dbając o bezpieczeństwo swoich najbliższych. W innowacyjnym spocie sieć udowadnia, że rozłąka nie oznacza, że święta musimy spędzić samotnie. Dowodem na to jest realizacja projektu, który powstał zgodnie z najnowszymi regulacjami i zachowaniem zasad bezpieczeństwa. Casting na obsadę kampanii odbył się w sposób zdalny, podobnie jak prace reżyserskie. Aktorzy nagrali siebie oraz swoje rodziny w domach, przy użyciu telefonów, samodzielnie tworząc scenerię i wybierając dla siebie stroje. Montaż także odbywał się zdalnie, podobnie jak praca produkcyjna i postprodukcyjna. Dzięki temu Biedronka stworzyła emocjonalny spot wielkanocny, który powstał „na odległość”.

Biedronka jak zawsze jest blisko Polaków i ich rodzin, również podczas przygotowań do świąt wielkanocnych. W tegorocznym spocie chcieliśmy pokazać Polakom, że nawet w trudnym czasie, możliwe jest dzielenie się rodzinnym ciepłem w gronie najbliższych. Pokazując w kampanii niecodzienny, wirtualny sposób na spędzenie Wielkanocy i realizując w ten sposób samą kampanię, chcemy zachęcić wszystkich klientów, aby tegoroczne święta spędzili w bezpieczny sposób – bez wychodzenia z domu, ale nadal w gronie najbliższych, dzieląc się tym co najlepsze w nas samych

Dorota Wrotek, dyrektor ds. komunikacji marketingowej

Wielkanocna kampania Biedronki emitowana będzie do 13 kwietnia w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVN, Polsat, TVP 1, TVP 2 oraz w stacjach tematycznych. Spot został przygotowany przez agencję DUDA Polska.  

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO