Wielkanoc to szczególny czas, pełen rodzinnego ciepła i wspólnych chwil. Wie o tym Biedronka, która, jak co roku, zachęca do spędzenia świąt w rodzinnym gronie. W tegorocznym spocie wielkanocnym pokazuje jednak, że także bez wychodzenia z domu można spędzić święta przy wspólnym stole. Dowodem na to jest najnowszy spot wielkanocny sieci, który został zrealizowany w niecodzienny sposób: casting, reżyseria i produkcja odbywały się on-line.
Biedronka jak zawsze jest blisko Polaków i ich rodzin, również podczas przygotowań do świąt wielkanocnych. W tegorocznym spocie chcieliśmy pokazać Polakom, że nawet w trudnym czasie, możliwe jest dzielenie się rodzinnym ciepłem w gronie najbliższych. Pokazując w kampanii niecodzienny, wirtualny sposób na spędzenie Wielkanocy i realizując w ten sposób samą kampanię, chcemy zachęcić wszystkich klientów, aby tegoroczne święta spędzili w bezpieczny sposób – bez wychodzenia z domu, ale nadal w gronie najbliższych, dzieląc się tym co najlepsze w nas samych
Dorota Wrotek, dyrektor ds. komunikacji marketingowej