W Polsce Dzień Matki ma wyjątkowe znaczenie. Tego dnia szczególna więź łącząca dzieci i mamy staje się jeszcze silniejsza. Biedronka od lat towarzyszy Polakom w doniosłych wydarzeniach w ich życiu. W tym roku, by uhonorować Mamy, sieć przygotowała specjalną ofertę, dostępną już od dzisiaj 21 maja a także wyjątkowy spot, podkreślający wagę rodzinnych relacji.
Naszym Mamom jesteśmy winni podziękowania za ich bezgraniczne wsparcie oraz miłość nie tylko 26 maja, ale na co dzień. Aby jednak Dzień Matki nabrał szczególnego znaczenia Biedronka wprowadziła do sprzedaży specjalne produkty w specjalnych ofertach i cenach
Michał Gontarz, dyrektor handlowy w sieci Biedronka
Relacje dzieci z Mamami bywają magiczne, podobnie jak smak najlepszej kawy. Kawa sprzyja międzypokoleniowym rozmowom, poprawia samopoczucie, sprawia, że częściej się uśmiechamy. Łatwiej nawiązujemy relacje i regularnie je pielęgnujemy. Dlatego z okazji Dnia Matki Biedronka postanowiła zaoferować klientom doskonałej jakości ekspresy do kawy DeltaQ z kartą Moja Biedronka w specjalnej, wyjątkowo opłacalnej ofercie, bo w praktyce… za darmo, pod pewnymi warunkami. Przy zakupie ekspresu klienci otrzymają bowiem voucher o jego równowartości, czyli na kwotę 299 zł lub 199 zł w zależności od wybranej wersji – ze spieniaczem do mleka lub bez. Vouchery będą ważne do 10 czerwca 2020 r. To idealny prezent dla Mam.
Ponieważ kawa najlepiej smakuje w filiżance, wykonane z porcelany naczynia lub zestawy w kwiatowe wzory marki Floral można kupić w cenie 29,99 zł za sztukę lub zestaw, w zależności od produktu. W ofercie sieci znalazły się także ramki na zdjęcia w cenie 9,99 zł za sztukę, w których można umieścić wspólną fotografię.
Każda Mama lubi kwiaty więc i ich nie mogło ich zabraknąć w sklepach sieci. Biedronka przygotowała zestawy 11 róż w cenie 6,99 zł, a także róże doniczkowe za 9,99 zł. Dostępne będą również tulipany w bukietach po siedem oraz piętnaście sztuk i cenach 7,99 zł oraz 14,99 zł. W specjalnej ofercie znalazły się także storczyki doniczkowe w cenie od 21,99 zł oraz praliny i czekoladki.
Przy zakupie dwóch opakowań czekoladek Merci z kolei, drugi produkt jest 52% tańszy - cena za jedno opakowanie to tylko 10,99 zł. Praliny Ferrero Rafaello oraz Ferrero Collection dostępne są w cenie 24,99 zł/opakowanie (300 g. i 269 g.).
Dzięki Biedronce Mamy mogą jeszcze skuteczniej pielęgnować urodę. Na klientów czekają kremy do twarzy popularnych marek, takich jak Be Beauty, Tołpa, Eveline oraz Nivea. Przy zakupie kremu z oferty w dniach 21-23 maja, zastosowany został podobny mechanizm promocji, jak w przypadku ekspresów do kawy. Otrzymamy voucher o równowartości kupionego kremu. W ofercie sieci znalazł się również wałek do masażu i liftingu wykonany z białego jadeitu nazywanego w Azji kamieniem młodości. Masażer ma działanie przeciwzmarszczkowe, zmniejsza cienie pod oczami, odświeża i rozjaśnia skórę. Ma działanie relaksujące. Jest dostępny w wyjątkowej cenie 14,99 zł.
Kampania marketingowa z okazji Dnia Matki emitowana jest od 20 maja w stacjach telewizyjnych, radiowych i internecie. Agencją odpowiedzialną za kreację spotu z okazji Dnia Matki jest Duda Ads Polska, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.