Dzięki akcji Biedronki „Czas na wspieranie małych producentów” kolejne produkty zyskują nowych fanów wśród klientów sieci. O zainteresowaniu akcją świadczy liczba zgłoszeń, która od ogłoszenia akcji w połowie kwietnia osiągnęła już blisko 800. Wszystkie są sukcesywnie analizowane, a kolejne nowe propozycje od lokalnych producentów trafiają do oferty sieci. Wśród nowych produktów w ofercie Biedronki są także owoce od regionalnych dostawców – jabłka odmiany Idared spod Brodnicy, a także jogurt naturalny z OSM Garwolin, czy kultowa oranżada Bolek i Lolek.
Nasza akcja pokazuje jak wielki potencjał drzemie w mniejszych, lokalnych producentach. Cieszymy się, że z każdym tygodniem wprowadzamy coraz więcej ich produktów do naszej oferty. Korzystamy na tym wszyscy – producenci znajdując kolejnych odbiorców, klienci kupując regionalne smaki w ich ulubionej sieci handlowej, a Biedronka stale poszerzając swoją ofertę.
Michał Gontarz, dyrektor handlowy odpowiedzialny w sieci Biedronka m.in. za program „Czas na wspieranie małych producentów"
Gdy dowiedziałem się o programie „Czas na wspieranie małych producentów” pomyślałem, że to szansa dla naszej rodzinnej firmy, żeby nawiązać współpracę na poziomie lokalnym i zapewnić współpracę z dużym renomowanym odbiorcą. Biedronka wyraziła zainteresowanie naszymi jabłkami i od połowy maja regularnie, co tydzień, dostarczamy odmianę Idared do centrum dystrybucyjnego Biedronki w Grudziądzu, a jednocześnie przygotowujemy się do rozpoczęcia dostaw naszego brokułu.
Cezary Stachewicz, właściciel gospodarstwa spod Brodnicy