Ponad 170 nowych produktów od przeszło 100 małych, lokalnych producentów, którzy zostali dostawcami Biedronki to najnowszy bilans akcji „Czas na wspieranie małych producentów” rozpoczętej w połowie kwietnia 2020. W tym tygodniu w ofercie Biedronki, aż 35 produktów od producentów regionalnych czeka na klientów sieci – są one specjalnie oznaczone w folderach, część z nich to szczególnie cenione marki jak na przykład piwo Raciborskie, czy ser Lazur.
Ten program Biedronki jest realną pomocą dla polskich producentów, którzy budują naszą gospodarkę. Historia naszej firmy sięga jeszcze końca lat 20. Teraz dzięki Biedronce, mamy możliwość dotarcia do nowych klientów i w ten sposób utrzymania dotychczasowej produkcji.
Jerzy Krzak, prezes zarządu Lazur - Spółdzielczego Związku Grup Producentów Rolnych w Nowych Skalmierzycach
Od 25 lat Biedronka jest ważną częścią polskiego społeczeństwa. Przez nasz program chcemy wspomóc tych, których często nie widać w telewizji, ale również potrzebują pomocnej dłoni. Łącznie otrzymaliśmy zgłoszenia od ponad 500 producentów z całej Polski. Cały czas nasi kupcy pracują nad nowymi ofertami, tak by jak najwięcej produktów lokalnych mogło dalej trafiać na półki Biedronki.
Michał Gontarz, dyrektor handlowy odpowiedzialny w sieci Biedronka m.in. za program „Czas na wspieranie małych producentów