strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Biedronka wsparła już 100 lokalnych producentów dzięki specjalnemu programowi
Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne
mali producencipolscy dostawcy

Biedronka wsparła już 100 lokalnych producentów dzięki specjalnemu programowi

10.07.2020

Kopiuj tekst
Pobierz multimedia
Pobierz multimedia
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Ponad 170 nowych produktów od przeszło 100 małych, lokalnych producentów, którzy zostali dostawcami Biedronki to najnowszy bilans akcji „Czas na wspieranie małych producentów” rozpoczętej w połowie kwietnia 2020. W tym tygodniu w ofercie Biedronki, aż 35 produktów od producentów regionalnych czeka na klientów sieci – są one specjalnie oznaczone w folderach, część z nich to szczególnie cenione marki jak na przykład piwo Raciborskie, czy ser Lazur.

Wśród produktów do tej pory zaoferowanych w ramach akcji najwięcej, bo prawie 1/3 stanowią artykuły takie jak ciasta, słodkie i słone przekąski. Na drugim miejscu znajdują się produkty mleczne i nabiał (25%), a na trzecim miejscu piwa z lokalnych browarów (aż 13% oferty). W ofercie spożywczej Biedronki w tym tygodniu znajdzie się aż 35 produktów regionalnych.

Ten program Biedronki jest realną pomocą dla polskich producentów, którzy budują naszą gospodarkę. Historia naszej firmy sięga jeszcze końca lat 20. Teraz dzięki Biedronce, mamy możliwość dotarcia do nowych klientów i w ten sposób utrzymania dotychczasowej produkcji.

Jerzy Krzak, prezes zarządu Lazur - Spółdzielczego Związku Grup Producentów Rolnych w Nowych Skalmierzycach

Wiele produktów, które znajdują miejsca na półkach sklepów sieci Biedronka wraca w kolejnych tygodniach, tak było już w przypadku 18 produktów. Ich popularność wśród klientów zdecydowała o tym, że pojawiają się cyklicznie. Artykuły oferowane w ramach programu „Czas na wspieranie małych producentów” są oferowane często tylko w jednym regionie. Dzięki temu, nawet małe polskie firmy są w stanie zostać dostawcą Biedronki.

Od 25 lat Biedronka jest ważną częścią polskiego społeczeństwa. Przez nasz program chcemy wspomóc tych, których często nie widać w telewizji, ale również potrzebują pomocnej dłoni. Łącznie otrzymaliśmy zgłoszenia od ponad 500 producentów z całej Polski. Cały czas nasi kupcy pracują nad nowymi ofertami, tak by jak najwięcej produktów lokalnych mogło dalej trafiać na półki Biedronki.

Michał Gontarz, dyrektor handlowy odpowiedzialny w sieci Biedronka m.in. za program „Czas na wspieranie małych producentów

Biuro prasowe sieci Biedronka
+48 696 77 22 13
media@biedronka.com

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

mali producencipolscy dostawcy
Załączniki
Czas na wspieranie T28B 3.jpg
jpg
Pobierz
Czas na wspieranie T28B 2.jpg
jpg
Pobierz
Czas na wspieranie T28B 1.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Warzywa i owoce w Biedronce bardziej lokalne i bardziej zrównoważone
rolnictwo
polscy dostawcy
lokalni kupcy
28.01.2021
Informacje korporacyjne
Klienci Biedronki wspierają polską gospodarkę setkami milionów złotych
gang fajniaków
polscy dostawcy
03.09.2020
Informacje korporacyjne
Biedronka wspiera polskich producentów warzyw i owoców
polscy dostawcy
19.05.2020
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO