Prawie 830 mln zł w ciągu jednego tygodnia – to suma, za jaką klienci sieci Biedronka od 27 sierpnia do 3 września br. kupili produkty z akcji „Kupuj co polskie" i w ten sposób wsparli polską gospodarkę. Nowa akcja Biedronki promuje te produkty, które są produkowane, przetwarzane, konfekcjonowane w naszym kraju, a ich produkcja tworzy w Polsce miejsca pracy.
Jak działa ta akcja?
Przykładowy paragon ze sklepu Biedronka, z zaznaczoną kwotą akcji "Kupuj co polskie"
Dwie akcje, dwie wartości Biedronki
Dzięki temu, że „Kupuj co polskie” i „Gang Fajniaków” ruszyły jednocześnie, mogliśmy w odpowiedni sposób dotrzeć z naszym progospodarczym i proekologicznym przekazem do obydwu grup odbiorców: tych starszych i tych najmłodszych. Mogliśmy też w jasny sposób uwypuklić wartości, które od 25 lat działalności naszej sieci są osią naszej strategii: to budowanie silnej polskiej gospodarki we współpracy z polskimi dostawcami przy jednoczesnym poszanowaniu środowiska naturalnego
Maciej Łukowski, dyrektor handlowy sieci Biedronka i członek zarządu sieci
O Gangu Fajniaków
• z kartą Moja Biedronka
• co najmniej jednego produktu z kategorii warzyw lub owoców
• produktów z oferty specjalnej
• dodatkowy benefit „Kupuj co polskie”, przyznawany za nabycie produktów tworzących wartość dla polskiej gospodarki