Gang Fajniaków znają już dzieci z całej Polski. Wystarczyło jedynie 10 dni, żeby 140 tys. książek i 100 tys. maskotek Gangu Fajniaków trafiło w ręce ich fanów. Nowi pluszowi bohaterowie Biedronki szybko zdobyli serca młodych odbiorców. Pierwsi z nich znaleźli swoich właścicieli już dwie minuty po północy pierwszego dnia akcji. Miało to miejsce w Stegnie w województwie pomorskim.
Cieszymy się, że już od pierwszego dnia akcji nie tylko same Fajniaki podbiły serca klientów, ale udało się to także książce z ich przygodami, która trafiła do setek tysięcy dzieci w Polsce. Liczymy na to, że dzięki naszej akcji Fajniaki w przystępny sposób pokażą dzieciom, że ekologia jest ważna, odkrywanie przyrody uczy i jest piękne, a my wszyscy możemy pomagać we wzmacnianiu polskiej gospodarki
Dorota Wrotek-Gut, dyrektor ds. komunikacji marketingowej w sieci Biedronka
O Gangu Fajniaków
• z kartą Moja Biedronka
• co najmniej jednego produktu z kategorii warzyw lub owoców
• produktów z oferty specjalnej
• dodatkowy benefit „Kupuj co polskie”, przyznawany za nabycie produktów tworzących wartość dla polskiej gospodarki.