Grupa Jeronimo Martins, która właśnie zaprezentowała swoje wyniki finansowe za miniony rok, w 2021 rok wchodzi wzmocniona pomimo bezprecedensowych wyzwań związanych z pandemią koronawirusa. Sieć Biedronka, która pozostaje najważniejszą marką Grupy, utrzymała stabilne tempo wzrostu i zanotowała 10,4% wzrost sprzedaży w PLN (+6,7% w EUR). Kluczem do sukcesu Biedronki jest bezpieczeństwo i bliskość – względem pracowników, klientów oraz dostawców, szczególnie lokalnych – a także natychmiastowe reagowanie na dynamicznie zmieniającą się rzeczywistość w czasie pandemii.
Sprostaliśmy trudnym okolicznościom, świadomi naszej biznesowej i społecznej roli oraz niezachwiani w naszej misji dostarczania klientom najwyższej jakości produktów w niskich cenach. Byliśmy tak blisko naszych klientów, pracowników i dostawców – zwłaszcza drobnych producentów dostarczających produkty pierwszej potrzeby – jak jeszcze nigdy wcześniej. W 2021 rok wchodzimy ze wzmocnionym przekonaniem, że należące do Grupy Jeronimo Martins sieci umieją szybko i skutecznie reagować na wyzwania związane z pandemią.
Pedro Soares Dos Santos, CEO Grupy Jeronimo Martins