Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Kampania Fundacji Biedronki na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Społeczna odpowiedzialność

Kampania Fundacji Biedronki na Dzień Solidarności Międzypokoleniowej

29.04.2021

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

29 kwietnia, w Dzień Solidarności Międzypokoleniowej, ruszyła kampania Fundacji Biedronki kierująca uwagę na wartość więzi międzypokoleniowych. Kampanii towarzyszy hasło: „Gdy liczą się wspólne chwile, przestają liczyć się lata”. Składa się na nią spot, a w kolejnych tygodniach również dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Kampania to także podsumowanie pierwszego roku działalności Fundacji Biedronki.

Bohaterami spotu Fundacji Biedronki jest chłopiec i starsza pani. Między nimi nawiązuje się relacja, która sprawia, że chłopiec staje się bardziej radosny i pewny siebie, a pani… młodnieje. W pierwszej scenie widzimy ją jako dziarską emerytkę, która chroni chłopca przed łobuzami, a na końcu staje się już małą, niepokorną dziewczynką wspinającą się na drzewo.

Ludzie pochodzący z różnych pokoleń mają coraz mniej szans, by się spotkać. Ogromnie dużo tracimy z tego powodu. Spot pokazuje, jak wiele możemy sobie nawzajem dać, jeśli tylko przestaniemy oceniać się przez pryzmat wieku

Katarzyna Scheer, prezeska Fundacji Biedronki

Kampania Fundacji Biedronki wystartowała 29 kwietnia br. - w miesiącu, w którym Fundacja obchodzi pierwszą rocznicę działalności oraz w Dniu Solidarności Międzypokoleniowej. Spot telewizyjny trwa 45 sek. Jest emitowany zarówno w głównych programach stacji telewizyjnych takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak i ich kanałach tematycznych. Wideo w internecie trwa 60 sek. Można je obejrzeć m.in. na oficjalnym kanale Fundacji w serwisie YouTube.
Za pomysł kreatywny spotu oraz aktywności w mediach społecznościowych, a także koordynację prac odpowiedzialna jest agencja Heart&Brain. Reżyserką spotu Fundacji Biedronki jest Karolina Lewicka, za produkcję odpowiada OTO Film. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Wavemaker.
Fundacja Biedronki powstała w kwietniu 2020 r. Zajmuje się wspieraniem najbardziej wrażliwych grup społecznych, zwłaszcza seniorów. Jej cele to m.in. przeciwdziałanie ubóstwu, niedożywieniu, samotności i wykluczeniu społecznemu osób starszych, a także rozwój wolontariatu na rzecz seniorów.
Fundacja Biedronki
media@fundacjabiedronki.pl

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Z Biedronką Czysty Bałtyk i liczne atrakcje
25.08.2022
Społeczna odpowiedzialność
Czyste Tatry razem z Biedronką!
30.06.2022
Społeczna odpowiedzialność
Ponad 10 000 kart na zakupy dla uchodźców od Fundacji Biedronki
23.05.2022
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO