strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Dobra praca to dobre życie! Pracownicy w nowej kampanii Biedronki
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Informacje korporacyjne

Dobra praca to dobre życie! Pracownicy w nowej kampanii Biedronki

08.06.2021

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

„Biedronka to MY. Codziennie” to hasło najnowszej kampanii pokazującej, jak stabilna i dobra praca może przełożyć się na spokojne i satysfakcjonujące życia pozazawodowe. W spotach akcji wystąpili pracownicy sieci i opowiedzieli o wartościach, które zespół Biedronki wyznaje i wciela w życie na co dzień.

Kim są bohaterowie kampanii? To ludzie spełnieni: Anita Drzewiecka, która pracuje na stanowisku sprzedawcy-kasjera, kierowniczka sklepu Leokadia Czopowik oraz Mariusz Janc, pracownik magazynu. W kampanii wzięli udział także ich najbliżsi – małżonkowie, narzeczeni, dzieci i wnuki. Historie tych bohaterów to dowód na to, że stabilna i dobra praca pozytywnie przekłada się na codzienność i pozwala realizować się w życiu prywatnym. Osób z szeroką wiedzą, umiejętnościami, pasją i życzliwym nastawieniem do innych są w zespole Biedronki tysiące.

Za sukcesem Biedronki stoi ponad 70 000 tysięcy pracowników, którzy codziennie realizują ważną misję społeczną, dając Polakom pewność, że w naszym sklepach zawsze zaopatrzą się w niezbędne produkty. Jako odpowiedzialny pracodawca oferujemy dobrą pracę opartą na wartościach, które na co dzień wcielamy w życie. Stabilność zatrudnienia, szerokie możliwości rozwoju, solidna polityka wynagrodzeń, bogata oferta programów wsparcia – tak dbamy o naszych pracowników. W Biedronce wierzymy, że dobra i solidna praca daje naszym pracownikom poczucie stabilizacji i spokoju, które pozytywnie wpływają na jakość ich życia.

Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny w sieci Biedronka

Twarzą najnowszej kampanii „Biedronka to MY. Codziennie” są pracownicy i ich najbliżsi. Dla nich praca w Biedronce to silny fundament, który daje im poczucie spokoju i bezpieczeństwa w życiu prywatnym. I z tego jako pracodawca Biedronka jest niezwykle dumna.
Biedronka to MY. Codziennie - YouTube

Biedronka to MY. Codziennie - YouTube

Wierzymy, że praca w Biedronce daje naszym pracownikom stabilność i satysfakcję, które pozytywnie wpływają na jakość ich życia, nawet w czasach wyzwań i niep...

Czytaj więcej

Za kreację i produkcję spotu kampanii odpowiada KLN Studio Filmowe, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Wavemaker.
Więcej informacji o kampanii i jej bohaterach znajduje się na stronach www.biedronkatomy.pl oraz www.pracawbiedronce.pl.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Mariusz.jpg
jpg
Pobierz
Leokadia.jpg
jpg
Pobierz
Anita.jpg
jpg
Pobierz
Biedronka_kampania EB.png
png
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje korporacyjne
Rekordowa nagroda specjalna dla pracowników Biedronki
21.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka celebruje Światowy Dzień Konsumenta
15.03.2023
Informacje korporacyjne
Biedronka poszukuje wyjątkowych talentów menedżerskich
07.02.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO