„Biedronka to MY. Codziennie” to hasło najnowszej kampanii pokazującej, jak stabilna i dobra praca może przełożyć się na spokojne i satysfakcjonujące życia pozazawodowe. W spotach akcji wystąpili pracownicy sieci i opowiedzieli o wartościach, które zespół Biedronki wyznaje i wciela w życie na co dzień.
Za sukcesem Biedronki stoi ponad 70 000 tysięcy pracowników, którzy codziennie realizują ważną misję społeczną, dając Polakom pewność, że w naszym sklepach zawsze zaopatrzą się w niezbędne produkty. Jako odpowiedzialny pracodawca oferujemy dobrą pracę opartą na wartościach, które na co dzień wcielamy w życie. Stabilność zatrudnienia, szerokie możliwości rozwoju, solidna polityka wynagrodzeń, bogata oferta programów wsparcia – tak dbamy o naszych pracowników. W Biedronce wierzymy, że dobra i solidna praca daje naszym pracownikom poczucie stabilizacji i spokoju, które pozytywnie wpływają na jakość ich życia.
Jarosław Sobczyk, dyrektor personalny w sieci Biedronka