Biedronka Home, platforma e-commerce należąca do największej sieci handlowej w Polsce, obchodzi trzecią rocznicę działalności. Od początku powstania notuje rekordowe wzrosty sprzedaży i stale rosnącą liczbę użytkowników, którzy mogą wybierać spośród 4000 produktów. Mimo silnej konkurencji ze strony rodzimych i globalnych platform, serwis umacnia swoją pozycję jako jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się graczy w polskim segmencie e-commerce z produktami niespożywczymi.
Biedronka Home to połączenie najlepszych atrybutów naszych sklepów stacjonarnych z nowoczesnym podejściem do sprzedaży internetowej. Naszą siłą z pewnością jest zaufanie do marki Biedronka, atrakcyjna oferta cenowa, szybka logistyka i szeroki asortyment. Dzięki temu klienci są pewni, że za rozsądną cenę otrzymują produkty sprawdzone, z gwarancją i bez niespodzianek. W kolejnych latach planujemy utrzymać dynamikę wzrostów i umocnić naszą pozycję na rynku.
Karina Ananicz, menedżer ds. marketingu w Biedronka Home
Święto Biedronka Home świętem klientów
Biedronka Home – zakupy najchętniej w niedzielę i poniedziałek
Sztuczna inteligencja wspiera rozwój e-commerce
Sztuczna inteligencja wspiera nas m.in. w silniku rekomendacji w CRM – pomagając klientom znaleźć najlepsze produkty na podstawie historii zakupowej i zainteresowań. To wciąż początki funkcjonowania tej technologii w naszej sieci, ale w kampaniach promocyjnych zaczynamy wykorzystywać algorytmy mediowe oraz tzw. marketing automation, które pozwalają trafiać z przekazem do właściwych klientów.