strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Aktualności
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Subscribe

Różowy październik w Biedronce
Społeczna odpowiedzialność

Różowy październik w Biedronce

13.10.2021

Największa sieć handlowa w Polsce dołącza do ogólnopolskiej akcji #ThinkPink. W jej ramach, od 14 października we wszystkich sklepach sieci będzie można kupić limitowany baton BeRaw z symboliczną różową wstążką. 10% dochodu ze sprzedaży produktu trafi do fundacji „OnkoCafe Razem lepiej”, wspierającej walkę z rakiem piersi w Polsce.

WHO ogłosiła, że rak piersi jest obecnie najbardziej powszechnym na świecie. Mimo tego, świadomość choroby wydaje się być nadal niewystarczająco wysoka. Z danych Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) wynika, że średnio 41,8 na 100 tys. Polek zmarło w 2020 roku na ten rodzaj nowotworu, a liczby te z roku na rok rosną. Celem akcji #ThinkPink, której partnerem jest sieć Biedronka jest więc podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki choroby oraz zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych.
Od 14 października we wszystkich sklepach Biedronki będzie dostępne 150 tys. sztuk batonu BeRaw z różową wstążką, z którego 10% dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczone dla fundacji „OnkoCafe Razem lepiej”.  

Biedronka z dumą włącza się w inicjatywy wspierające kobiety i chce w jak najlepszy sposób wykorzystać zasięg, z jakim docieramy codziennie do 4 mln naszych klientów. Przez akcję #ThinkPink chcemy zwrócić uwagę na rosnący problem raka piersi w Polsce i zachęcić wszystkie kobiety do regularnych badań, a także pomóc tym, które zmagają się z tą trudną chorobą

Jacek Załęski, kupiec odpowiedzialny za wprowadzenie do sprzedaży batonów  BeRaw

Motywem przewodnim akcji #ThinkPink w 2021 roku jest międzypokoleniowość, która zwraca uwagę na fakt, że rak piersi dotyka kobiety w różnym wieku. Nie jest to choroba, na którą cierpią wyłącznie starsze kobiety, dlatego też profilaktyka na każdym etapie życia jest kluczowa. To ona zwiększa szanse na wczesne wykrycie nowotworu, a co za tym idzie na jego pokonanie.
#ThinkPink to kolejne z wielu działań Biedronki na rzecz wsparcia kobiet w Polsce. Sieć włączyła się m.in. w walkę z ubóstwem menstruacyjnym realnie wspierając kobiety, których sytuacja materialna nie pozwala na zapewnienie odpowiednich środków higienicznych, uruchomiając program „Razem zacznijmy okres zmian”, w którym za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych można było otrzymać voucher o wartości tych zakupów do wykorzystania na dowolne produkty lub pomoc kobietom w potrzebie.
Akcja potrwa w sklepach sieci Biedronka od 14 do 20 października lub do wyczerpania zapasów.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
ThinkPink.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Prawie 7 milionów zł od Biedronki i jej klientów na wsparcie WOŚP
30.01.2023
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka zaczyna odliczanie do 31. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
26.01.2023
Społeczna odpowiedzialność
Okładka dla pupila lub zakupy z asystą, czyli Biedronka dla WOŚP
24.01.2023
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
AktualnościInformacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediów Kontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO