Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Różowy październik w Biedronce
Społeczna odpowiedzialność

Różowy październik w Biedronce

13.10.2021

Największa sieć handlowa w Polsce dołącza do ogólnopolskiej akcji #ThinkPink. W jej ramach, od 14 października we wszystkich sklepach sieci będzie można kupić limitowany baton BeRaw z symboliczną różową wstążką. 10% dochodu ze sprzedaży produktu trafi do fundacji „OnkoCafe Razem lepiej”, wspierającej walkę z rakiem piersi w Polsce.

WHO ogłosiła, że rak piersi jest obecnie najbardziej powszechnym na świecie. Mimo tego, świadomość choroby wydaje się być nadal niewystarczająco wysoka. Z danych Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) wynika, że średnio 41,8 na 100 tys. Polek zmarło w 2020 roku na ten rodzaj nowotworu, a liczby te z roku na rok rosną. Celem akcji #ThinkPink, której partnerem jest sieć Biedronka jest więc podniesienie świadomości kobiet w kwestii profilaktyki choroby oraz zwiększenie dostępu do badań profilaktycznych.
Od 14 października we wszystkich sklepach Biedronki będzie dostępne 150 tys. sztuk batonu BeRaw z różową wstążką, z którego 10% dochodu ze sprzedaży zostanie przeznaczone dla fundacji „OnkoCafe Razem lepiej”.  

Biedronka z dumą włącza się w inicjatywy wspierające kobiety i chce w jak najlepszy sposób wykorzystać zasięg, z jakim docieramy codziennie do 4 mln naszych klientów. Przez akcję #ThinkPink chcemy zwrócić uwagę na rosnący problem raka piersi w Polsce i zachęcić wszystkie kobiety do regularnych badań, a także pomóc tym, które zmagają się z tą trudną chorobą

Jacek Załęski, kupiec odpowiedzialny za wprowadzenie do sprzedaży batonów  BeRaw

Motywem przewodnim akcji #ThinkPink w 2021 roku jest międzypokoleniowość, która zwraca uwagę na fakt, że rak piersi dotyka kobiety w różnym wieku. Nie jest to choroba, na którą cierpią wyłącznie starsze kobiety, dlatego też profilaktyka na każdym etapie życia jest kluczowa. To ona zwiększa szanse na wczesne wykrycie nowotworu, a co za tym idzie na jego pokonanie.
#ThinkPink to kolejne z wielu działań Biedronki na rzecz wsparcia kobiet w Polsce. Sieć włączyła się m.in. w walkę z ubóstwem menstruacyjnym realnie wspierając kobiety, których sytuacja materialna nie pozwala na zapewnienie odpowiednich środków higienicznych, uruchomiając program „Razem zacznijmy okres zmian”, w którym za zakup wybranych artykułów menstruacyjnych można było otrzymać voucher o wartości tych zakupów do wykorzystania na dowolne produkty lub pomoc kobietom w potrzebie.
Akcja potrwa w sklepach sieci Biedronka od 14 do 20 października lub do wyczerpania zapasów.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
ThinkPink.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Społeczna odpowiedzialność
Alarmujący raport Fundacji Biedronki
23.05.2025
Społeczna odpowiedzialność
Biedronka silna różnorodnością – codziennie
21.05.2025
Społeczna odpowiedzialność
Smok, który przemówił i przyniósł 100 tys. zł nagrody od Biedronki za książkę dla dzieci
16.05.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO