Każdego z nas zaskoczyli kiedyś niespodziewani goście, brak kluczowego składnika podczas pieczenia ciasta lub pusta lodówka w niedzielny poranek. Teraz to już nie problem. BIEK, usługa ekspresowej dostawy oferowana wspólnie przez Biedronkę i Glovo, właśnie ruszyła w sześciu największych miastach Polski.
Usługa BIEK jest starannie zaprojektowana z myślą o wygodzie naszych klientów. To wzbogacenie oferty i odpowiedź na ich konkretne potrzeby zakupowe sprawdzone w dotychczasowych ofertach e-commerce Biedronki.
Kamila Frąckowiak-Jankowski, menedżer ds. e-commerce w sieci Biedronka
Konsumenci oczekują szybszych i bardziej dostępnych rozwiązań. Korzystanie z tego typu usług sprawia im przyjemność, dlatego odpowiadamy na te potrzeby. Dzięki intuicyjnej aplikacji, szerokiej ofercie Biedronki oraz naszej flocie kurierskiej, możemy teraz najszybciej realizować zamówienia na potrzebne produkty. Cieszymy się, że nawet w "sytuacjach awaryjnych" użytkownicy mogą na nas w pełni polegać i realizować spontaniczne decyzje zakupowe.
Bartosz Prokopowicz, Head of Q-Commerce w Glovo
Jeronimo Martins Polska S.A. jest właścicielem Biedronki - największej sieci handlowej w Polsce, posiadającej (na koniec I półrocza 2021 r.) 3154 sklepy zlokalizowane w ponad 1100 miejscowościach, która jest obecna na polskim rynku od 25 lat. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w codziennie niskich cenach. Biedronka współpracuje z ponad 1000 polskich dostawców, od których pochodzi 92 proc. produktów w ofercie sieci. Jeronimo Martins Polska S.A., zatrudniające około 70 000 pracowników, jest największym prywatnym pracodawcą w Polsce i drugą co do wielkości polską firmą. Firma jest partnerem strategicznym Forum Odpowiedzialnego Biznesu.
Glovo to pionierska aplikacja do dostarczania przesyłek i jedna z wiodących platform dostawczych na świecie. Założona w Barcelonie w 2015 roku, działa w Europie Południowo-Zachodniej, Europie Wschodniej i Afryce Subsaharyjskiej. Aplikacja łączy użytkowników z restauracjami, sieciami spożywczymi, aptekami i sklepami detalicznymi, a także zawiera kategorię "wszystko", która pozwala użytkownikom zamawiać wszystko, na co mają ochotę. Glovo ma ponad 3,8 mln miesięcznych aktywnych użytkowników, 58 000 aktywnych kurierów i ponad 89 000 partnerów stowarzyszonych na całym świecie. Do Polski aplikacja trafiła w lipcu 2019 roku wraz z przejęciem PizzaPortal. Z usługi można już korzystać w 87 miastach w Polsce.