Po dużych metropoliach, czas na miejscowości turystyczne i mniejsze ośrodki. Dzięki współpracy z Glovo klienci Biedronki w kolejnych 14 miastach otrzymają możliwość zrobienia zakupów w aplikacji z dostawą bezpośrednio pod drzwi.
Biedronka chce być jeszcze bliżej swoich klientów, dlatego w ramach współpracy z Glovo rozszerzamy listę sklepów, z których będziemy dostarczać im produkty. Dwa lata temu zaczęliśmy działać w największych miastach jak Warszawa czy Kraków, ale chcemy aby jak najwięcej obszarów na terenie kraju zostało objętych usługą zakupu online i dostawy zakupów. Dzięki temu kupujący zyskają możliwość skorzystania z oferty Biedronki w sposób jaki jest dla nich najbardziej komfortowy.
Kamila Frąckowiak-Jankowski, starsza menedżerka ds. rozwoju biznesu e-commerce food w sieci Biedronka
Wizją Glovo jest zapewnienie mieszkańcom miast wszystkiego, czego potrzebują w szybki i łatwy sposób. Oznacza to wygodę, dzięki szybkiej dostawie do domu. To jeden z najszybciej rozwijających się trendów konsumenckich. Razem z Biedronką chcemy ułatwić zakupy w Polsce w kolejnych 14 miastach. I na tym się nie zatrzymamy
Jacek Kubicki, Commercial Manager w Glovo