Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Trzy miliony pobrań nowej aplikacji Biedronki
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Rozwój sieci

Trzy miliony pobrań nowej aplikacji Biedronki

22.08.2022

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

84 dni – tyle czasu wystarczyło, aby 3 miliony klientów Biedronki sięgnęło po nową aplikację przygotowaną przez sieć. Dzięki temu nowoczesnemu narzędziu, oszczędności kupujących swoje ulubione produkty w Biedronce są jeszcze większe, bo sięgają oni coraz częściej po produkty w promocyjnych cenach. Wśród tych najpopularniejszych artykułów są ręczniki kuchenne, parówki i ser żółty. 

Od 30 maja, kiedy Biedronka umożliwiła pobieranie aplikacji z Apple App Store i Google Play, każdego dnia od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. klientów sieci instalowało ją na swoich smartfonach. Dzięki istnieniu aplikacji wszystkie grupy klientów chętniej i częściej robią zakupy w Biedronce. Ma to związek z oferowanymi za pośrednictwem aplikacji bonusami: specjalnie dobranymi indywidualnymi promocjami w danym dniu oraz spersonalizowaną ofertę na bazie ich wcześniejszych decyzji zakupowych.

Aplikacja powstała po to, by klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce, a w ich koszykach znalazły się potrzebne im produkty w niskich cenach. Pierwsze tygodnie funkcjonowania aplikacji pokazały, że ten cel udaje się realizować. Klienci najchętniej sięgają po produkty objęte promocjami.

Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji sieci Biedronka

Klienci Biedronki, którzy zainstalowali aplikację, korzystają z niej średnio 3 lub 4 razy w tygodniu. W ostatnich tygodniach prawie 93% klientów używających aplikacji odwiedziło sklep w celu dokonania zakupów, w tym zakupu produktów oferowanych im w specjalnych, niższych cenach. Klienci korzystają z aplikacji na wielu etapach procesu zakupowego; planując swoje zakupy w oparciu o promocje, w czasie zakupów – sprawdzając ceny produktów, przy kasie – skanując kartę, jak i po zakupach – sprawdzając swoje transakcje.
W związku z uruchomieniem w aplikacji narzędzia Shakeomat, od końca maja do dzisiaj sieć Biedronka stworzyła klientom możliwość zaoszczędzenia ponad 250 mln zł dzięki oferowaniu produktów dobieranych indywidualnie pod jednostkowe potrzeby danego klienta w specjalnych, niższych cenach.
Klienci posługujący się aplikacją najczęściej sięgali po oferowane im w specjalnych cenach produkty takie jak:
  • ręcznik kuchenny Mega Sweep 120 m
  • ser żółty plastry Królewski 135 g
  • papier toaletowy Queen Komfort 10 rolek
  • parówki Berlinki 300 g
  • tuńczyk w kawałkach mix Marinero
  • świeży filet z piersi kurczaka
  • ser mozzarella Sotille Gusto
  • deser mleczny czekoladowo-orzechowy Monte
  • pizza kurczak i pieczarki Donatello
  • krem Nutella.
Podstawowe zalety nowego e-narzędzia to m.in.:
  • wirtualna karta Moja Biedronka,
  • oferty spersonalizowane: „Tylko dla Ciebie” - od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa spersonalizowana oferta ważna od następnego dnia; „Shakeomat” – raz dziennie produkt - niespodzianka, również spersonalizowany oraz „Wybrane dla Ciebie” z aktualnej gazetki,
  • gazetki z ofertą handlową,
  • skaner cen wszystkich produktów dostępnych w sklepach sieci
  • historia transakcji,
  • płatności Blikiem bez kodu,
  • możliwość uzyskania szybkiego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie, mailowo oraz przez aplikację)
Aby w pełni wykorzystać funkcjonalności aplikacji, należy zaznaczyć swój ulubiony sklep. Dzięki temu jej użytkownicy na bieżąco widzą dostępność produktów oferowanych w specjalnych cenach w tej konkretnej lokalizacji.  Wyboru „Mojego sklepu” można dokonać podczas rejestracji w aplikacji. W przypadku użytkowników należących już do programu Moja Biedronka, aplikacja automatycznie sugeruje „Mój sklep” na podstawie historii zakupowej użytkownika.
Warunkiem korzystania z aplikacji jest posiadanie aktywnej karty Moja Biedronka lub w przypadku jej braku przystąpienie do programu w aplikacji.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Rozwój sieci
Biedronka na wiosnę udostępnia klientom ponad 30 nowoczesnych sklepów
28.03.2025
Rozwój sieci
30 nowych sklepów na 30-lecie Biedronki
06.02.2025
Rozwój sieci
Biedronka ogłasza godziny otwarcia w Wigilię
23.12.2024
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO