84 dni – tyle czasu wystarczyło, aby 3 miliony klientów Biedronki sięgnęło po nową aplikację przygotowaną przez sieć. Dzięki temu nowoczesnemu narzędziu, oszczędności kupujących swoje ulubione produkty w Biedronce są jeszcze większe, bo sięgają oni coraz częściej po produkty w promocyjnych cenach. Wśród tych najpopularniejszych artykułów są ręczniki kuchenne, parówki i ser żółty.
Aplikacja powstała po to, by klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni z zakupów w Biedronce, a w ich koszykach znalazły się potrzebne im produkty w niskich cenach. Pierwsze tygodnie funkcjonowania aplikacji pokazały, że ten cel udaje się realizować. Klienci najchętniej sięgają po produkty objęte promocjami.
Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji sieci Biedronka
- ręcznik kuchenny Mega Sweep 120 m
- ser żółty plastry Królewski 135 g
- papier toaletowy Queen Komfort 10 rolek
- parówki Berlinki 300 g
- tuńczyk w kawałkach mix Marinero
- świeży filet z piersi kurczaka
- ser mozzarella Sotille Gusto
- deser mleczny czekoladowo-orzechowy Monte
- pizza kurczak i pieczarki Donatello
- krem Nutella.
- wirtualna karta Moja Biedronka,
- oferty spersonalizowane: „Tylko dla Ciebie” - od poniedziałku do piątku jedna dodatkowa spersonalizowana oferta ważna od następnego dnia; „Shakeomat” – raz dziennie produkt - niespodzianka, również spersonalizowany oraz „Wybrane dla Ciebie” z aktualnej gazetki,
- gazetki z ofertą handlową,
- skaner cen wszystkich produktów dostępnych w sklepach sieci
- historia transakcji,
- płatności Blikiem bez kodu,
- możliwość uzyskania szybkiego kontaktu z Biurem Obsługi Klienta (telefonicznie, mailowo oraz przez aplikację)