Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Aplikacja Biedronki i karta Moja Biedronka z kolejnymi rekordami
Rozwój sieci

Aplikacja Biedronki i karta Moja Biedronka z kolejnymi rekordami

22.09.2022

Już cztery miliony klientów zainstalowały na swoich smartfonach aplikację Biedronki, która pomaga w zakupach i pozwala na jeszcze większe codzienne oszczędności. W portfelach posiadaczy aplikacji pozostało 430 mln zł dzięki atrakcyjnym promocjom. Kartą Moja Biedronka posługuje się już 14 mln osób.

Od 30 maja br., kiedy Biedronka umożliwiła pobieranie aplikacji z Apple App Store i Google Play, każdego dnia od kilkunastu do kilkudziesięciu tys. klientów zaczyna korzystać z zalet aplikacji Biedronka. Dzięki temu efektywnie korzystają z nowoczesnych rozwiązań usprawniających zakupy, dostępnych w aplikacji: specjalnie dobranych indywidualnych promocji w danym dniu oraz oferty dedykowanej klientom na bazie ich wcześniejszych decyzji zakupowych.

Codziennie wspieramy klientów, aby mogli podejmować najlepsze dla siebie decyzje. Aplikacja Biedronki skutecznie im pomaga, dostarczając informację o promocjach, które są najlepiej dopasowane do ich zakupów. Pomagamy im w też w oszczędzaniu. Osiągnęliśmy cele, które postawiliśmy sobie przy wdrożeniu aplikacji.  

Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji z Klientem i Cyfryzacji sieci Biedronka

Ponad 9 na 10 użytkowników, którzy otworzą aplikację, znajduje powód, aby w tym samym tygodniu pojawić się w sklepie Biedronka, a sięgając po specjalnie przygotowane dla nich produkty w ramach promocji, zaoszczędzili od maja br. 430 mln zł dzięki atrakcyjnej ofercie cenowej sieci na wiele produktów.
Użytkownicy aplikacji najczęściej sięgali po podstawowe artykuły oferowane im w specjalnych cenach. Są to:
  • ręcznik kuchenny Mega Sweep 120 m.
  • ser żółty plastry Królewski 135 g
  • papier toaletowy Queen Komfort 10 rolek
  • pizza z kurczakiem i pieczarkami Donatello
  • tuńczyk w kawałkach mix Marinero
  • masło osełkowe Mleczna Dolina 300 g
  • pistacje prażone
  • sok pomarańczowy Riviva 1l.
  • makaron Barilla spagetti
  • płyn do płukania Cocolino Creations.
Klienci Biedronki używają aplikacji mobilnej regularnie. Ponad 80 proc. często korzysta z Shakeomatu, poszukując atrakcyjnych promocji cenowych, w czasie zakupów sprawdzają ceny produktów, skanują kod z aplikacji przy kasach, dzięki czemu dokonują zakupów przy użyciu karty Moja Biedronka, a po zakupach sprawdzają swoje paragony. Dodatkowo dzięki zastosowaniu Wirtualnej Karty Moja Biedronka sieć nie wprowadza do obiegu plastiku.
Liczba zarejestrowanych klientów posługujących się kartą MB przekroczyła już 14 mln osób, co czyni program lojalnościowy Biedronki największym tego typu systemem w Polsce. Także dzięki aplikacji i karcie MB sieć Biedronka otrzymała właśnie nagrodę Best Polish Brand dla marek, które są nie tylko polskie, ale również silnie zapadają w pamięć konsumentom, kojarząc się z innowacyjnością.
Dodatkowo w najbliższych dniach jeszcze bardziej będzie opłacało się posiadać aplikację i kartę Moja Biedronka. Od 23 września do 1 października za każde wydane w Biedronce 99 zł (ze standardowymi wyłączeniami) do Wirtualnego Portfela w ramach akcji Gang Bystrzaków trafi 1 zł oszczędności. W najbliższy piątek 23 września za dowolne zakupy klienci otrzymają 1 naklejkę, podobnie jak za dowolne zakupy w sobotę 24 września. Sobota będzie też pierwszym dniem, kiedy będzie można odbierać swoje Bystrzaki. Jeśli jednak pójdziemy na zakupy i w piątek, i w sobotę otrzymamy aż trzy naklejki, czyli będziemy bliżej pozyskania ulubionego Bystrzaka. Dodatkowo za każde wydane 99 zł z kartą MB w dniach 23 września – 19 listopada klienci otrzymają 1 dodatkową naklejkę, a jeśli w dniach 26 września – 19 listopada w ciągu jednego tygodnia od poniedziałku do soboty zrobią zakupy w co najmniej 3 różne dni, otrzymają dwie dodatkowe naklejki. Taka reguła będzie obowiązywać każdego tygodnia do 19 listopada.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Aplikacja Biedronka_4 mln_2.png
png
Pobierz
Czytaj więcej
Rozwój sieci
Biedronka na wiosnę udostępnia klientom ponad 30 nowoczesnych sklepów
28.03.2025
Rozwój sieci
30 nowych sklepów na 30-lecie Biedronki
06.02.2025
Rozwój sieci
Biedronka ogłasza godziny otwarcia w Wigilię
23.12.2024
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO