12 października to w Polsce Dzień Bezpiecznego Komputera, a bezpieczne zakupy przez Internet to nowa specjalność Biedronki. Po nawiązaniu współpracy z Glovo, uruchomieniu własnej aplikacji mobilnej, którą pobrało już ponad 4 miliony użytkowników, sieć Biedronka podsumowuje działalność kolejnej płaszczyzny w cyfrowym świecie, czyli swojego sklepu internetowego - Biedronka Home. Od momentu uruchomienia usługi, Biedronka Home odnotowała ponad 3 miliony odwiedzin.
Biedronka Home to usługa, która na stałe wpisała się w szereg nowych, dynamicznie rozwijanych kanałów sprzedaży oferowanych przez Biedronkę. Nasi klienci szczególnie docenili możliwość dokonywania wygodnych zakupów ze swojego domu lub z jakiegokolwiek miejsca. Biedronka Home jest wygodna i nowoczesna, a klienci chętnie korzystają z proponowanej przez nas oferty wysokiej jakości artykułów dostarczanych do domu, takich jak elektronika, wyposażenie wnętrz czy akcesoria kuchenne.
Marek Złakowski, Dyrektor ds. Rozwoju Relacji Z Klientem i Cyfryzacji w sieci Biedronka