Czy z emocjami warto się zaprzyjaźnić? Czy mamy modę na ekologię i czy Leonardo Di Caprio jest jej największym promotorem w środowisku aktorskim? Na te i wiele innych pytań odpowiada najnowsze wydanie „Kropki TV”, które wierni czytelnicy znajdą od piątku we wszystkich sklepach Biedronka. Tygodnik od 17 lat nierozłącznie związany z największą siecią handlową w Polsce ukazuje się teraz w piątki. Zawartość magazynu została poszerzona przy niezmienionej cenie 2,99 zł.
Cieszymy się, że udało się wprowadzić zapowiadane wcześniej zmiany, które sprawiły, że klienci Biedronki, wierni czytelnicy „Kropki TV”, otrzymują produkt jeszcze lepszej jakości przy utrzymaniu starej ceny. I to jako pierwsi na rynku, jeszcze przed weekendem.
Marta Osial, dyrektorka kategorii odpowiedzialna za prasę w sieci Biedronka
Wierzę, że zaproponowana przez nas formuła kompaktowego magazynu „3 w 1”, który oddajemy w ręce Czytelników, jest idealna na dzisiejsze czasy. Za atrakcyjną cenę Czytelnicy dostaną skrojony pod nich tygodniowy pakiet informacji, porad i rozrywki na dobrym poziomie. To mocna i unikalna propozycja na rynku prasy w Polsce.
Agnieszka Świecka-Pilaszek, redaktor naczelna "Kropki TV"