Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Jeszcze lepsza „Kropka TV” dla klientów Biedronki
Informacje produktowe

Jeszcze lepsza „Kropka TV” dla klientów Biedronki

14.04.2023

Czy z emocjami warto się zaprzyjaźnić? Czy mamy modę na ekologię i czy Leonardo Di Caprio jest jej największym promotorem w środowisku aktorskim? Na te i wiele innych pytań odpowiada najnowsze wydanie „Kropki TV”, które wierni czytelnicy znajdą od piątku we wszystkich sklepach Biedronka. Tygodnik od 17 lat nierozłącznie związany z największą siecią handlową w Polsce ukazuje się teraz w piątki. Zawartość magazynu została poszerzona przy niezmienionej cenie 2,99 zł.

Najistotniejsza zmiana dotyczy pierwszego dnia sprzedaży. Tygodnik dostępny wcześniej od poniedziałku, od 7 kwietnia br. ukazuje się obecnie w każdy piątek, co pozwoli klientom Biedronki na kupno ulubionego magazynu przy okazji weekendowych zakupów.
Dodatkowo „Kropka TV” zwiększa objętość z 84 do 100 stron oraz liczbę stacji telewizyjnych do 107, uwzględniając również TV lokalne. Tygodnik zyskuje formułę „3 in 1”, czyli trzech magazynów w objętości i cenie jednego. Podzielony został na trzy odrębne sekcje: Telewizja, Porady oraz Rozrywka. Co więcej, nowe treści zostały dostosowane do oczekiwań czytelników, którzy w ankiecie zorganizowanej pod koniec ubiegłego roku wskazali, jakich nowości oczekiwaliby w swoim ulubionym tygodniku. Z tego powodu między innymi w sekcji  „Rozrywka” została zwiększona liczba krzyżówek, sudoku oraz łamigłówek. Pojawiła się też rubryka: „Obiady za 50 złotych na weekend”, w których czytelnicy znajdą przepisy skomponowane z konkretnych produktów dostępnych w Biedronce.
Zmieniło się logo i szata graficzna, która została dostosowana do najnowszych trendów rynkowych. Twarzą okładki najnowszego wydania „Kropki TV” jest Ewa Drzyzga, dziennikarka, która w wywiadzie tygodnia opowiada o kulisach pracy w telewizji.

Cieszymy się, że udało się wprowadzić zapowiadane wcześniej zmiany, które sprawiły, że klienci Biedronki, wierni czytelnicy „Kropki TV”, otrzymują produkt jeszcze lepszej jakości przy utrzymaniu starej ceny. I to jako pierwsi na rynku, jeszcze przed weekendem.

Marta Osial, dyrektorka kategorii odpowiedzialna za prasę w sieci Biedronka

Wierzę, że zaproponowana przez nas formuła kompaktowego magazynu „3 w 1”, który oddajemy w ręce Czytelników, jest idealna na dzisiejsze czasy. Za atrakcyjną cenę Czytelnicy dostaną skrojony pod nich tygodniowy pakiet informacji, porad i rozrywki na dobrym poziomie. To mocna i unikalna propozycja na rynku prasy w Polsce.

Agnieszka Świecka-Pilaszek, redaktor naczelna "Kropki TV"

Pojawienie się nowej „Kropki TV” wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa na nośnikach Biedronki oraz w social mediach.
Sieć Biedronka oferuje swoim klientom szeroki asortyment prasy już od 2017 roku. Aktualnie prasa jest dostępna w ok. 2200 sklepach w całej Polsce i liczba ta sukcesywnie rośnie. Klienci mają do dyspozycji ok. 180 tytułów prasowych. Aż 120 z nich to tytuły czasopism kolorowych, a swoje ulubione pozycje klienci mogą wybierać spośród 74 miesięczników, 30 tygodników i 16 dwutygodników.  W bogatej ofercie prasowej Biedronki znajduje się również 28 dzienników ogólnopolskich i regionalnych oraz 26 tytułów lokalnych.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Dzień Mamy pełen wdzięczności – wyjątkowe prezenty w Biedronce
22.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO