Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Biedronka uruchamia współpracę z Lola Market i stawia na spersonalizowane wsparcie asystentów zakupów
Informacje produktowe

Biedronka uruchamia współpracę z Lola Market i stawia na spersonalizowane wsparcie asystentów zakupów

20.06.2023

Klienci sieci Biedronka mogą już korzystać z nowego, wyjątkowego doświadczenia w czasie zakupów online. Dzięki uruchomieniu współpracy z Lola Market klienci największej sieci handlowej w Polsce, otrzymali możliwość indywidualnego wsparcia doświadczonych asystentów przy dokonywaniu zakupów realizowanych przez internet. 

Usługa dostępna jest w Warszawie, a jej realizacją zajmie się 15 sklepów sieci Biedronka, pokrywających zasięgiem dostaw obszar zamieszkały przez ponad 1,2 mln mieszkańców stolicy. Zamówienia składane online w aplikacji bądź na stronie Lola Market lolamarket.com/pl/pl/ będą kompletowanie i dowożone do klienta przez tę samą osobę, personal shoppera, której zadaniem jest kompleksowa realizacja zakupów. Biedronka jest pierwszym i obecnie jedynym partnerem Lola Market w Polsce.  
Co charakteryzuje ten serwis? Shopper/Asystent zakupów, w razie braku produktu będzie kontaktował się z klientem telefonicznie lub za pośrednictwem aplikacji, aby zaproponować produkt zastępczy. Finalnie to klient decyduje, czy skorzysta z zamiennika. Klient w tej sytuacji będzie miał też możliwość poprosić o produkt, który jest w ofercie sklepu stacjonarnego, ale który niekoniecznie musi być w danej chwili w ofercie na platformie Lola Market, np. produkt z oferty tymczasowej.
Zakupy w Biedronce będą dostarczane przez Lola Market bez opłat, o ile ich wartość przekroczy 250 zł. Za dostawę koszyka wartego między 150 (minimalna wartość zamówienia) a 250 zł klient zapłaci 14,99 zł. Ceny produktów będą tak samo atrakcyjne jak w sklepach stacjonarnych, a asortyment będzie stopniowo zwiększany.

W ofercie Biedronki poprzez aplikację Lola Market będzie dostępna podobna liczba produktów jak w Sklepie Internetowym Biedronki w Glovo, czyli około 3500 artykułów. Najkrótszy czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia do momentu otrzymania produktów wyniesie godzinę. Lola Market działała przez długi czas w Hiszpanii, na polski rynek wchodzi w czerwcu od razu z tak renomowanym partnerem jak Biedronka.

Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka

Współpraca Biedronki z Lola Market to uzupełnienie i wzbogacenie coraz szerszej oferty e-commerce największej polskiej sieci handlowej, która dotąd opierała się na usługach realizowanych we współpracy z Glovo: standardowej dostawy realizowanej ze sklepów stacjonarnych sieci oraz usłudze ekspresowej dostawy zakupów BIEK. W skład oferty  e-commerce sieci wchodzi również sklep Biedronka Home (home.biedronka.pl) z produktami przemysłowymi do domu i ogrodu, elektroniką oraz tekstyliami, który właśnie świętuje swoje pierwsze urodziny.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Lola Market i Biedronka.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO