Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Biedronka uruchamia współpracę z Lola Market i stawia na spersonalizowane wsparcie asystentów zakupów
Informacje produktowe

Biedronka uruchamia współpracę z Lola Market i stawia na spersonalizowane wsparcie asystentów zakupów

20.06.2023

Klienci sieci Biedronka mogą już korzystać z nowego, wyjątkowego doświadczenia w czasie zakupów online. Dzięki uruchomieniu współpracy z Lola Market klienci największej sieci handlowej w Polsce, otrzymali możliwość indywidualnego wsparcia doświadczonych asystentów przy dokonywaniu zakupów realizowanych przez internet. 

Usługa dostępna jest w Warszawie, a jej realizacją zajmie się 15 sklepów sieci Biedronka, pokrywających zasięgiem dostaw obszar zamieszkały przez ponad 1,2 mln mieszkańców stolicy. Zamówienia składane online w aplikacji bądź na stronie Lola Market lolamarket.com/pl/pl/ będą kompletowanie i dowożone do klienta przez tę samą osobę, personal shoppera, której zadaniem jest kompleksowa realizacja zakupów. Biedronka jest pierwszym i obecnie jedynym partnerem Lola Market w Polsce.  
Co charakteryzuje ten serwis? Shopper/Asystent zakupów, w razie braku produktu będzie kontaktował się z klientem telefonicznie lub za pośrednictwem aplikacji, aby zaproponować produkt zastępczy. Finalnie to klient decyduje, czy skorzysta z zamiennika. Klient w tej sytuacji będzie miał też możliwość poprosić o produkt, który jest w ofercie sklepu stacjonarnego, ale który niekoniecznie musi być w danej chwili w ofercie na platformie Lola Market, np. produkt z oferty tymczasowej.
Zakupy w Biedronce będą dostarczane przez Lola Market bez opłat, o ile ich wartość przekroczy 250 zł. Za dostawę koszyka wartego między 150 (minimalna wartość zamówienia) a 250 zł klient zapłaci 14,99 zł. Ceny produktów będą tak samo atrakcyjne jak w sklepach stacjonarnych, a asortyment będzie stopniowo zwiększany.

W ofercie Biedronki poprzez aplikację Lola Market będzie dostępna podobna liczba produktów jak w Sklepie Internetowym Biedronki w Glovo, czyli około 3500 artykułów. Najkrótszy czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia do momentu otrzymania produktów wyniesie godzinę. Lola Market działała przez długi czas w Hiszpanii, na polski rynek wchodzi w czerwcu od razu z tak renomowanym partnerem jak Biedronka.

Dominik Prus-Wiśniowski, menedżer ds. projektów cyfrowych w sieci Biedronka

Współpraca Biedronki z Lola Market to uzupełnienie i wzbogacenie coraz szerszej oferty e-commerce największej polskiej sieci handlowej, która dotąd opierała się na usługach realizowanych we współpracy z Glovo: standardowej dostawy realizowanej ze sklepów stacjonarnych sieci oraz usłudze ekspresowej dostawy zakupów BIEK. W skład oferty  e-commerce sieci wchodzi również sklep Biedronka Home (home.biedronka.pl) z produktami przemysłowymi do domu i ogrodu, elektroniką oraz tekstyliami, który właśnie świętuje swoje pierwsze urodziny.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Lola Market i Biedronka.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Informacje produktowe
Od pikników po górskie wyprawy: Biedronka kompletuje Twój letni niezbędnik
04.07.2025
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO