Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Biedronka przedłuża wakacje i proponuje klientom podróże kulinarne do Turcji i do Francji
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Informacje produktowe

Biedronka przedłuża wakacje i proponuje klientom podróże kulinarne do Turcji i do Francji

13.09.2023

Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!

Biedronka zawsze stawia na promowanie polskich produktów od polskich dostawców, ale od czasu do czasu oferuje klientom także inne, egzotyczne smaki. Tak będzie od czwartku 14.09., kiedy w ofercie sieci pojawi się kilkadziesiąt produktów tureckich, a także od połowy października, kiedy na sklepowe póki w Biedronce trafią francuskie specjały w ramach kolejnej odsłony akcji French Touch, której sieć jest partnerem.

Produkty kuchni narodowych od tureckiej, przez francuską, włoską, grecką, portugalską, hiszpańską i wiele innych to jeden ze znaków rozpoznawczych sieci Biedronka. Trafia w wysublimowane gusta międzynarodowych smakoszy, którzy lubią przyrządzać dania nieoczywiste, w oparciu o produkty na co dzień rzadko spotykane w Polsce. Jeszcze do niedawna takie delikatesy dostępne były jedynie w wyspecjalizowanych sklepach w wysokich cenach, ale Biedronka radykalnie zdemokratyzowała dostęp do nich dla wszystkich rodzin mieszkających w Polsce. Dzięki temu łatwo można odtworzyć we własnej kuchni wyszukane potrawy, których kosztowaliśmy np. na wyjątkowych wakacjach.
Dlatego, niejako przedłużając czas letniego wypoczynku, od czwartku sieć będzie oferować klientom potrawy z kierunku, który w 2023 roku był jedną z najczęstszych destynacji urlopowych, czyli z Turcji. W ofercie znajdziemy nie tylko nieśmiertelną baklavę (12,99 zł za 200 g) i turecką, mocną herbatę (9,99 zł za 200 g), ale także to z czego kraj Mustafy Kemala Atatürka słynie na całym świecie, czyli szeroki wybór mięs i wędlin, np. pieczonego kebaba wołowo-drobiowego z sosami (9,99 zł za 300 g) i sucuk w plastrach, czyli kiełbasę z wołowiny lub wieprzowiny podobną do salami (11,99 zł za 200 g). Będzie można sięgnąć również po ayran, popularny nad Bosforem napój z jogurtu i wody z dodatkiem soli (1,99 zł), chleb w stylu tureckim (7,29 zł za 450 g), chleb z czosnkiem i kolendrą (5,99 zł za 260 g), sałatki z kaszą bulgur (3,69 zł przy zakupie dwóch) i z kaszą kuskus (5,99 zł), pastę sezamową 320 g za 12,99 zł czy orzechy w karmelu z miodem i sezamem 120 g za 4,99 zł oraz kultowy torcik chałwowy z pistacji 350 g za 14,99 zł. Oferta turecka będzie dostępna w sklepach sieci Biedronka do środy 20.09.
Niedługo później na półki sklepów sieci trafi gama delikatesowych produktów znad Sekwany, w ramach akcji French Touch. Już w połowie października klienci będą mogli odnowić swoje zapasy francuskich przysmaków z wielu kategorii. Sieć Biedronka jest ponownie oficjalnym partnerem akcji promującej Francję w Polsce. W związku z tym będzie jedynym w Polsce oficjalnym sprzedawcą takich produktów jak m. in.: kawa waniliowa i czekoladowa oraz kawa ziarnista Sati, majonez z musztardą Dijon, sosy tatarskie i winegret, dżemy Bonne Maman i konfitury Dalfour, makaron z grzybami w stylu francuskim, bułeczki z nadzieniem, rogale i chleby tostowe, wybór wędlin w tym salami z borowikami i oliwkami, wybór serów w tym pleśniowych Roquefort i Brie a także crème brûlée oraz szeroki wybór francuskich piw. Produkty pod trójkolorową flagą będą dostępne w sklepach sieci Biedronka do końca października.

Biedronka regularnie zachęca klientów do zakupu produktów kuchni narodowych, aby mogli eksplorować nowe rodzaje potraw i bawić się egzotycznymi smakami, kiedy tylko zechcą. Produkty z Turcji oraz z Francji zawsze znajdują rzesze wiernych zwolenników. Jesteśmy pewni, że tym razem będzie podobnie, ze względu na wysoką jakość asortymentu i atrakcyjne ceny.

Aleksandra Frąckiewicz, menedżer ds. marketingu w sieci Biedronka.

Jesienią tego roku sieć Biedronka zaoferuje klientom również produkty z innych kuchni świata.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Wszystkie prezenty świata w Biedronce dla Tatów-pasjonatów
13.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka otwiera się na ogrody
12.06.2025
Informacje produktowe
Biedronka pakuje na lato!
10.06.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO