Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Tydzień francuskich delikatesów w Biedronce
Informacje produktowe

Tydzień francuskich delikatesów w Biedronce

18.10.2023

Polski wieszcz Adam Mickiewicz mawiał: „Bo Paryż częstą mody odmianą się chlubi, a co Francuz wymyśli, to Polak polubi”. Z tego założenia po raz kolejny wyszła sieć Biedronka wprowadzając do swoich sklepów kilkadziesiąt produktów francuskich – od serów i wędlin, po pieczywo i napoje, w ramach akcji promującej Francję w Polsce, czyli French Touch 2023. Nadsekwańskie smakołyki znajdziemy w sklepach od 19 do 25 października.

„Czas na Francję – Francuskie przysmaki” to akcja sieci Biedronka, której celem jest zaoferowanie klientom kilkudziesięciu produktów masowo spożywanych na co dzień przez Francuzów. To asortyment delikatesowy, pieczywo, słodycze i napoje.
Specjałów spod znaku trójkolorowej flagi będzie w tym roku bez liku, a dodatkowo w przystępnych cenach. Co konkretnie klienci znajdą w tegorocznej ofercie? Np. omułki jadalne 1 kg za 14,99 zł, sery pleśniowe Brie Intense President 200 g za 9,99 zł, sery pleśniowe Roquefort 100 g za 9,99 zł i Delice Gaulois 180 g za 14,99 zł, wybór wędlin, w tym salami z oliwkami, bazylią i borowikami 200 g za 13,99 zł, chleb tostowy La Fournee Doree 500 g za 9,99 zł, kawę waniliową i czekoladową oraz kawę ziarnistą Sati 250 g za 14,99 zł, musztardę Dijon 215 g za 8,49 zł, sosy tatarskie i winegret (7,49 zł za 360 ml), dżemy Bonne Maman 370 g za 10,99 zł i konfitury Dalfour 284 gr za 12,94 zł, bułeczki z nadzieniem budyniowym 300 g za 9,99 zł, bajgle maślane 300 g za 8,99 zł, napój gazowany pomarańczowy Orangina za 2,99 zł (0,5l) a także wybór francuskich piw.

Biedronka co roku jesienią zaprasza klientów do zakupu produktów kuchni francuskiej, bo nowe smaki i rodzaje potraw wzbogacają doznania kulinarne. Dodatkowo francuski asortyment jest u nas w cenach, które trudno pobić, dlatego w ciągu najbliższego tygodnia szczególnie warto odwiedzić sklepy naszej sieci.

Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka

Akcja French Touch pod patronatem Ambasady Francji w Polsce organizowana jest już po raz 9. Jej celem jest pielęgnowanie uniwersalnych wartości, w tym emocjonalnego pokrewieństwa i ducha otwartości oraz przyjaźni między Polską i Francją. Biedronka od pięciu lat jest partnerem tego przedsięwzięcia oferując francuskie produkty 5 milionom klientów odwiedzających sklepy sieci każdego dnia.
Produkty kuchni narodowych od francuskiej przez turecką, włoską, grecką, portugalską, hiszpańską i wiele innych to jeden ze znaków rozpoznawczych sieci Biedronka. Gustują w nich koneserzy międzynarodowych smaków, którzy w swojej kuchni lubią eksperymentować w poszukiwaniu niecodziennych potraw. Jeszcze do niedawna produkty kuchni międzynarodowej można było kupować jedynie w wyspecjalizowanych sklepach, ale Biedronka radykalnie zdemokratyzowała dostęp do nich dla wszystkich rodzin mieszkających w Polsce. Dzięki temu łatwo można odtworzyć we własnej kuchni wyszukane potrawy, których kosztowaliśmy np. na wyjątkowych wakacjach.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Czytaj więcej
Informacje produktowe
Biedronka otwiera sezon na polskie maliny
08.05.2025
Informacje produktowe
Biedronka wchodzi na kolejny rynek
07.04.2025
Informacje produktowe
Biedronka rozkwita na Dzień Kobiet
07.03.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO