Już ponad 3 miliony maskotek i ponad 1,5 miliona książek związanych z Gangiem Mocniaków – tegoroczną, kultową akcją lojalnościową sieci Biedronka, trafiło do klientów. W sklepach sieci pojawiła się też najnowsza, czwarta część książki z przygodami maskotek, w której po raz pierwszy pojawiają się seniorzy. A od poniedziałku (06.11) do piątku (10.11) na wszystkich, którzy chcą uzupełnić serię wydawniczą tegorocznej akcji lojalnościowej, czeka atrakcyjna promocja 1+1 gratis. Przy zakupie z kartą lub aplikacją jakiejkolwiek książki z serii „Gang Mocniaków”, drugą można odebrać gratis.
Zbliżamy się do zakończenia naszej akcji lojalnościowej, dlatego chcemy umożliwić klientom jak najszybsze skompletowanie serii wydawniczej towarzyszącej Gangowi Mocniaków. To właśnie w książkach, w przystępny sposób, dostosowany do wieku dzieci, znajduje się wytłumaczenie całej idei tegorocznej akcji. Mocniaki tłumaczą również zasady dobrej, zbilansowanej diety w piosence, która mamy nadzieję, zyska wiernych fanów.
Piotr Szymanowicz, Starszy Manager ds. Marketingu w sieci Biedronka
