Strona główna
  • Informacje prasowe
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
  • Szukaj
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Biedronka, Halicka Gdynia
  • Biedronka w The Warsaw Hub
Strona główna
Szukaj
  • Informacje prasowe
  • Informacje produktowe
  • Informacje korporacyjne
  • Społeczna odpowiedzialność
  • Rozwój sieci
  • Multimedia
  • Kontakt dla mediów
  • Kontakt dla klientów
  • Wirtualne zwiedzanie
  • O nas
Obserwuj nas
Udostępnij

Subscribe

Let's stay in touch!
Biedronka otwiera się po powodzi
Rozwój sieci

Biedronka w Branicach przy ul. Młyńskiej 19 A dzień po przejściu fali powodziowej

Biedronka otwiera się po powodzi

31.10.2024

Wrześniowa powódź dotknęła zarówno mieszkańców, jak i firmy działające na zalanych terenach, w tym między innymi sklepy sieci Biedronka. Sieć oprócz pomocy powodzianom robiła też wszystko, żeby jak najszybciej przywrócić działanie sklepów i znów być blisko mieszkańców. W ostatnim czasie po popowodziowych remontach otworzyły się sklepy w Bytomiu przy ul. Frenzla 26 i w Branicach przy ul. Młyńskiej 19 A.

W obydwu sklepach konieczne było osuszanie oraz wymiana tynków i malowanie powierzchni. Do tego wymienione zostały wszystkie urządzenia - zamrażarki, chłodnie, kasy. Sklep w Branicach został przywrócony do stanu sprzed powodzi w ostatnich dniach.
W Bytomiu, sklep przeszedł dodatkowy lifting. Podniesiono jego standard dzięki lepiej wyeksponowanym strefom promocji, bardziej przejrzystemu ustawieniu wysp na owoce i warzywa czy stoisk z pieczywem i alkoholami. Wdrożono również ekologiczne rozwiązania technologiczne, m.in. dzięki zastosowaniu nowych energooszczędnych urządzeń chłodniczych działających w oparciu o gaz CO2 czy oświetleniu LED. Dla wygody kupujących w sklepie będzie funkcjonowało 6 stanowisk z kasami samoobsługowymi, dzięki którym czas oczekiwania w kolejce jest jeszcze krótszy, oraz 3 kasy tradycyjne.

Jesteśmy szczęśliwi, że możemy wrócić do naszych klientów po tak trudnym dla nas wszystkich doświadczeniu. Dziękujemy wszystkim, którzy zaangażowali się w pomoc, żeby przywrócenie sklepu w jeszcze lepszym formacie niż poprzednio odbyło się tak szybko, szczególnie biorąc pod uwagę skalę prac. Te 37 dni przymusowego zamknięcia sklepu były dla nas trudne, bo bezpośredni kontakt z klientami jest dla nas bardzo ważny, natomiast ponowne otwarcie i reakcje mieszkańców udowodniły, jak ważni dla nich jesteśmy my.

Agata Makaryk, starsza menedżer sprzedaży odpowiedzialna za sklep w Bytomiu.

Placówka w Bytomiu otworzyła się 29.10, czemu towarzyszyły poczęstunek kawą i watą cukrową.
Branice_powódź2.pngBranice_po powodzi2.pngBytom_po powodzi 2.pngBytom_po powodzi1.pngBytom_powódź2.pngBranice_po powodzi1.pngBytom_powódź1.pngBranice_powódź1.png

Biedronka ruszyła z pomocą dla powodzian już w niedzielę i wysłała pierwsze transporty pomocowe z wodą i żywnością do Głuchołazów, Prudnika, Kłodzka i Jeleniej Góry, aby pomóc mieszkańcom miejscowości walczących z wielką wodą oraz służbom ratowniczym. Kolejne transporty były wysyłane codziennie w miejsca dotknięte żywiołem. W 280 sklepach na terenach zagrożonych powodzią sieć obniżyła średnio o 19% ceny na produkty pierwszej potrzeby, tworząc tzw. "Koszyk Bezpieczeństwa"., Wspólnie z Polskim Czerwonym Krzyżem, Caritas i Szlachetną Paczką zorganizowała zbiórki pieniężne których wartość przekroczyła ponad 2,5 mln złotych, zebrano też ponad 100 ton żywności i artykułów pierwszej potrzeby. Biedronka pamiętała również o swoich pracownikach, którzy ucierpieli w wyniku powodzi. Sieć uruchomiła program wsparcia, w ramach którego ponad 500 osób otrzymało  bezzwrotne zapomogi w wysokości 1500 zł.

Biuro prasowe sieci Biedronka

+48 696 77 22 13

Pobierz jako

PDF
DOCX

Udostępnij

Załączniki
Branice_powódź1.png
png
Pobierz
Branice_po powodzi1.png
png
Pobierz
Bytom_powódź2.png
png
Pobierz
Branice_po powodzi2.png
png
Pobierz
Branice_powódź2.png
png
Pobierz
Bytom_po powodzi 2.png
png
Pobierz
Bytom_powódź1.png
png
Pobierz
Bytom_po powodzi1.jpg
jpg
Pobierz
Czytaj więcej
Rozwój sieci
Lady mięsne Biedronki przebojem polskiego rynku
05.06.2025
Rozwój sieci
Biedronka na wiosnę udostępnia klientom ponad 30 nowoczesnych sklepów
28.03.2025
Rozwój sieci
30 nowych sklepów na 30-lecie Biedronki
06.02.2025
Obserwuj nas
Strona główna
Biuro Prasowe
Informacje produktoweInformacje korporacyjneSpołeczna odpowiedzialnośćRozwój sieci
Kontakt dla mediówKontakt dla klientówMultimediaO nas
Klauzula RODO