Biedronka, obchodząca w tym roku jubileusz 30-lecia, ma kolejny powód do świętowania – profil sieci na LinkedIn śledzi już ponad 50 tysięcy osób. Wynik ten doskonale wpisuje się w ponad 4-letnią obecność marki na platformie, podczas której opublikowano ponad 1300 postów, a ich treści zdobyły niemal 6 milionów wyświetleń oraz blisko 100 tysięcy reakcji.
50 tysięcy osób obserwujących profil Biedronki na LinkedIn to dla nas ogromny powód do dumy w tak ważnym dla nas roku 30-lecia działalności w Polsce, ale i olbrzymia motywacja do dalszego rozwoju i dostarczania wartościowych treści. Jedno przez te 30 lat jest niezmienne: Biedronka to nie tylko miejsce, w którym Polacy robią codzienne zakupy. Biedronka to przyjaciel z sąsiedztwa, który najlepiej zna potrzeby milionów klientów, a tą wiedzą chce się dzielić, by budować powszechną świadomość. Dziękujemy wszystkim, którzy, tworzą naszą LinkedIn’ową społeczność.
Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. korporacyjnych w sieci Biedronka